Razem z kumplem zaczeliśmy przygodę z biblioteką SFML (Tworzenie gier itd.) Po godzinie udało nam się ją zainstalować do codeblocksa, żeby jednak gra miała fizyke potrzebujemy wgrać do codeblocksa jeszcze Box2D, tutaj siedzimy nad problemem chyba z 4 godziny i nic, próbowaliśmy wrzucić pliki z Box2D do katalogu z projektem i dodać go do niego co skutkowało nieznalezieniem przez codeblocksa pliku b2BroadPhase.h który w projekcie był i sam w sobie pusty również nie był.... Program Cmake w czasie "kompilowania" pokazuje błąd że nie ma plików dll nawet jak się wstawi je w każdym folderze tego Cmake... Kolega próbował również ten 3 sposób nie jestem pewien jaki i nic... Nie udaje się nam stworzyć pliku lib.a Może ktoś mógłby ten plik wstawić na jakiś hosting do pobrania albo doradzić co możemy w takiej sytuacji zrobić ? Pisze to po 2 godzinnym męczeniu się więc jeżeli coś jest niejasne proszę pytać.