• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wybór technologii do projektu.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
176 wizyt
pytanie zadane 3 grudnia 2016 w Inne języki przez piekarz007 Nowicjusz (160 p.)
Witam serdecznie,

Jestem pracującym studentem, w pracy zajmuję się front-endem głównie HTML,CSS,SASS,BOOTSTRAP.

Na uczelni mam do napisania projekt ma to być strona internetowa do której będą się logować dostawcy i księgowa. Dostawcy będą wpisywać pewne informację a księgowa będzie miała podgląd do tych informacji na tej podstawie będzie dokonywała decyzji biznesowych itp - opis jest nie taki istotny.

Zastanawiam się jakiej technologii backendowej użyć, z frontem nie będzie problemu jednakże chciałbym douczyć się w ramach rozwoju zawodowego jakiegoś języka backendowego. Która ścieżka jest bardziej przyszłościowa jeśli chodzi o prace(nie uwzględniam projektu). Zastanawiałem się nad JAVĄ, spring, NODEJS,oraz nad PHP, Symfony . Z java miałem do czynienia ale nie JEE , z PHP mam małe doświadczenie. Z ofert pracy które przeglądam wynika iż lepszy wybór byłby nauczyć się do technologii FRONT-ENDOWYCH PHP. Co o tym myślicie?

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 3 grudnia 2016 przez ribeiro Stary wyjadacz (11,440 p.)

Z ofert pracy które przeglądam wynika iż lepszy wybór byłby nauczyć się do technologii FRONT-ENDOWYCH PHP.

Z których ofert pracy? Najwięcej ofert z wysokimi pensjami jest z korporacji dla backendowej Javy. Swoją drogą masa z pisanych w niej aplikacji dotyczy stricte tego, co opisałeś jako temat projektu, a więc spraw biznesowych.

Ale to tylko projekt uczelniany, na który pewnie masz mało czasu a i sam bardzo skomplikowany nie będzie. Lepiej sięgnąć po technologię z mniejszym progiem wejścia niż Spring i zrobić dobrą aplikację, bez przejmowania się aktualnym rynkiem pracy.

komentarz 3 grudnia 2016 przez piekarz007 Nowicjusz (160 p.)