Witam. Ostatnio zrobiłem bota do klikania bardzo szybko w jeden punkt na ekranie było mi to potrzebne do gry(nie multi spokojnie nie chciałem i nie chce psuć komuś zabawy) ale pomyslałem ze fajnie byłoby mieć bota który potrafi przesuwać obiekty na ekranie. Niestety mecze się z tym i szukam ale nie mogę znaleść rozwiązania mojego problemu próbowałem zrobić coś takiego ze ustawiłem pozycje myszki na jednym punkcie z komendą MOUSEEVENTF_LEFTDOWN pozniej przesunę myszkę na nastepny zapisany punkt i tam wywołuje MOUSEEVENTF_LEFTUP. Niestety program nie działa poprawnie bot nie jest wstanie niczego przemieścić a myszka czasami przeskakuje w pozycję której nie zapisywałem do wektora.
POINT cur;
std::vector<POINT> t_cur;
String s;
int p;
void __fastcall TForm1::Timer1Timer(TObject *Sender)
{
if(p<t_cur.size())
{
SetCursorPos(t_cur[p].x, t_cur[p].y);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN, 0, 0, 0, 0);
p++;
SetCursorPos(t_cur[p].x, t_cur[p].y);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0 ,0 ,0 ,0);
p++;
}
else p=0;
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Timer2Timer(TObject *Sender)
{
cur.x = Mouse->CursorPos.x;
cur.y = Mouse->CursorPos.y;
Label1->Caption = IntToStr(cur.x)+":" + IntToStr(cur.y);
}
Proszę o pomoc i z góry dziękuje :)