Najpierw zresetuj ustawienia sieci: włącz konsolę (cmd) i wpisz:
netsh int ip reset
Zrób restart, jak pomogło, to nic więcej nie rób. Jeśli nie to działamy dalej:
Druga rzecz, to MAC karty sieciowej. Czasami Menadżer urządzeń "gubi" MAC. W konsoli wpisz
ipconfig /all
poszukaj swojej karty sieciowej i pozycji "Physical Address", powinieneś tam mieć, w postaci szesnastkowej, adres mac karty sieciowej. Nie zamykaj okna konsoli, wejdź do menadżera urządzeń i znajdź swoją kartę sieciową. PPM -> właściwości, i teraz będę pisał trochę z pamięci, więc musisz to trochę sam ogarnąć: gdzieś tam będą właściwości zaawansowane czy coś, będzie lista parametrów karty i jedna z pozycji będzie "MAC Adress" czy Network Adress (MS zmienia to w różnych wersjach systemu). Może być, że będziesz mieć coś takiego jak na picrel (akurat z win7, ale dużej różnicy nie ma):
Wpisz adres z konsoli w pole Value. Następnie ok i zrestartuj system i sprawdź, czy się połączy.
Jeśli nie, to należy wykluczyć awarię karty WiFi. Włącz na którymś z telefonów tethering / udostępnianie sieci i spróbuj połączyć się z punktem dostępu z telefonu. Jeśli i tutaj nie da rady się połączyć to spróbuj przeinstalować sterownik.
Jeśli żadne z tych rozwiązań nie pomoże, to stawiam na awarię sieciówki.