• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Rezygnacja z Informatyki na rzecz Psychologii - jak dużo można stracić?

Aruba Cloud VPS - 50% taniej przez 3 miesiące!
0 głosów
1,368 wizyt
pytanie zadane 19 listopada 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Michał Didenkow Nowicjusz (120 p.)
zamknięte 20 listopada 2016 przez Michał Didenkow
Witajcie.

Chciałbym was prosić o opinie.

Obecnie pracuję w branży jako tester oprogramowania, cenie sobię pracę, interesują się IT, zaczynam pisać testy automatyczne (JAVA), myślę w przyszłości o karierze IT Team Managera.

Obecnie studiuję Informatykę zaocznie na 2 roku i mówiąć szczerze, mam tych studiów mocno dość. Generalnie cały mój zapał, ciekawość i chęć rozwijania umiejęntności jest niszczona na studiach, gdzie nadmiar matematyki i fizyki w każdym zagadnieniu odbiera mi poważnie chęć zakończenia kierunku inżynierskiego.

W poprzednich latach zakończyłem 2 lata Psychologii i mogę wrócić do tego stanu, skończyć licencjat i ewentualną magisterkę.

Na Informatycę trzyma mnie jedynie przekonanie, że brak studiów technicznych może utrudnić rozwój w branży, czy jest to prawdziwe stwierzenie czy mit?

Czy wykształcenie Psychologiczne przy paru latach doświadczenia w branży będzie wystarczające aby zrobić karierę w IT?

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie opinie.
komentarz zamknięcia: Temat wyczerpany. Proszę o kasację wątku.
komentarz 23 grudnia 2016 przez swiatzperspektywyps Nowicjusz (100 p.)