Witam!
Piszę właśnie aplikacje na Androida i szukam najlepszego sposobu implementacji mojego pomysłu. Chciałbym się Was zapytać w jaki sposób stworzyć grafikę 2D, która będzie generowana na podstawie danych wejściowych użytkownika? Chciałbym by poszczególne elementy na ekranie zmieniały swoje położenie(np. obrót wielu elementów wokół wspólnego pkt), modyfikował się tekst wewnątrz, pojawiały się i znikały według pewnego algorytmu. Również zależy mi na możliwości zatrzymania animacji oraz spowalniania przez użytkownika. Do tego zależy mi na tym, żeby obszar rysowania był niezależny od rozmiaru ekranu i można było przybliżać i oddalać widok oraz przesuwać się po nim.
Czy możliwości, które przynosi sam Android bez żadnych dodatkowych bibliotek poradzi sobie z tym zadaniem? Czy jednak jest wymagana jakaś bardziej złożona biblioteka? Zapewne LibGDX umożliwiłby takie manipulacje, skoro tworzy się w niej gry, jednak czy to nie jest przesada? Z drugiej strony nie wiem czy da się podpiąć LibGDX jako bibliotekę do aplikacji (na czym mi zależy), a nie generować aplikacji bezpośrednio gotowej aplikacji w LibGDX.