• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programowanie C++, Python

Object Storage Arubacloud
0 głosów
261 wizyt
pytanie zadane 15 listopada 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez sko Użytkownik (500 p.)
Witam,

Szukam kogoś kto pomoże mi się dalej rozwijać w używaniu C++ i Pythona. Jestem samoukiem, który stanął w miejscu i potrzebuje jakościowego kopa :). Jestem z Wrocławia. Oczywiście zapłacę za korepetycję :).
komentarz 15 listopada 2016 przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (30,870 p.)
Jakościowego kopa ?? Jeśli rozumie to już tylko praca własna może na to wpłynąć

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 16 listopada 2016 przez morele123 Gaduła (4,790 p.)
Zależy z czym masz problem. Jak brak ci chęci do dalszej pracy to ci nikt nie pomoże. C++ to głównie biblioteki zakładam, że stl masz już opanowaną, polecam robić zadania ze strony spoj.com oraz rozwiązywać zaawansowane algorytmy.
komentarz 17 listopada 2016 przez QizmoPL Stary wyjadacz (11,440 p.)
Uczenie sie algorytmow to nie najlepszy pomysl
komentarz 17 listopada 2016 przez niezalogowany
Za to ja polecam od siebie https://www.codingame.com/start Strona jest (według mnie) o wiele lepsza ;)
komentarz 18 listopada 2016 przez morele123 Gaduła (4,790 p.)
Jak sam Niklaus Wirth napisal algorytmy + struktury danych = programy. Kluczowe dla programowania jest tworzenie algorytmów. To tak naprawdę najważniejsza umiejętność programisty.
komentarz 18 listopada 2016 przez niezalogowany

Hm, no, na pewno, w końcu jedyne co programista robi, to pisze algorytmy zakodowane w jakimś języku. To nawet może być definicja programisty. Tylko że QizmoPL chyba chodziło o to, żeby:

  1. Nie uczyć się algorytmów od razu po rozpoczęciu nauki, że na to przyjdzie czas.