• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Płatny staż/praktyki programistyczne (C++, C#)

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
1,732 wizyt
pytanie zadane 12 listopada 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Mateusz Mohr Nowicjusz (140 p.)

Witam wszystkich!

Ostatnimi czasy postanowiłem skończyć z wyjazdami za granicę, za dobrze płatną, chodź bardzo ciężką wakacyjną pracą. Uznałem więc, że jako iż jestem na ostatnim roku w technikum informatycznym, muszę poważnie wziąć się do pracy nad sobą, żeby dostać się na staż programistyczny i zacząć na poważnie rozwijać się w tej dziedzinie.

Zainteresowała mnie oferta stażu w Katowicach w Artifex Mundi S.A.

Wymogi firmy nie są spore, chodź muszę jeszcze trochę popracować. W pierwszej kolejności zmieniłem środowisko pracy z dev c++ oraz code blocks na visual studio. Następnym krokiem w próbie dostania się na ten staż jest dla mnie podszkolenie się z C++, w którym spędziłem już wile nocy w ciągu kilku ostatnich lat, a projekty szkolne nigdy nie stanowiły dla mnie żadnego problemu. Mimo to, czeka na mnie jeszcze parę filmików z kanału "Pasja informatyki" oraz książki w które ostatnio się zaopatrzyłem "Symfonia C++ standard" tom 1 i 2.

Co do C#, sprawa wygląda trochę gorzej... W tym wypadku muszę zacząć od postaw. Choć wiem, że umiejętność programowania w innych językach, znacząco pomoże mi w szybkiej nauce, to jednak w tym miejscu muszę prosić społeczność tego forum o pomoc.

Czy znacie jakieś dobre kursy, bądź książki z których w przyjemny sposób można nauczyć się programować w C#?