• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

macbook air i etui ochronne

Object Storage Arubacloud
0 głosów
830 wizyt
pytanie zadane 12 listopada 2016 w Sprzęt komputerowy przez Patryk Bogdan Bogdań Początkujący (490 p.)
Cześć wszystkim ;)
Od niedawna jestem użytkownikiem macbooka air. Jestem z niego bardzo zadowolony więc aby jeszcze bardziej o niego zadbać postanowiłem zaopatrzyć się w etui wraz z gumowymi zatyczkami na wszystkie porty, chroniące przed kurzem oraz silikonową nakładkę na klawiaturę, która ma chronić przed tłustymi palcami itp ;) Wiem, że trochę przesadzam ale wciąż jestem studentem i jednak te kilka tysięcy, które kosztował macbook kosztowało mnie wielu godzin pracy, dlatego póki co będę na niego szczególnie uważał ;)

W tym momencie rodzi się moje pytanie ;) czy takie etui i wszystkie "ochraniacze" w postaci gumowych zatyczek i maty na klawiaturę nie wpływają w żaden sposób negatywnie na układ chłodzenia macbooka czy cokolwiek innego ;) Zastanawiam się czy gdzieś tam gdzie nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić, nie ma poukrywanych żadnych istotnych wentylatorów itp ;)

poniżej klejam link do aukcji allegro gdzie można zakupić takie etui:
http://tnij.org/macbookcase5w1

Pozdrawiam i dziękuję za rady ;)
komentarz 12 listopada 2016 przez QizmoPL Stary wyjadacz (11,440 p.)
Sam mam "etui" na macbooka, nie zauważyłem, żeby się nagrzewał. Co do zatyczek na porty, nie są one stworzone do chłodzenia więc niemają z tym nic wspólnego. Co do klawiatury, tu nie jestem pewny ale raczej nie.
komentarz 12 listopada 2016 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)

Jestem z niego bardzo zadowolony więc aby jeszcze bardziej o niego zadbać

;)

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 12 listopada 2016 przez ThePatrykOOO Dyskutant (8,400 p.)