• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wspólne tworzenie gry

Object Storage Arubacloud
0 głosów
727 wizyt
pytanie zadane 6 listopada 2016 w Nasze projekty przez Maciej Recław Nowicjusz (170 p.)
Witam, jestem mlodym uczniem(dopiero w gimnazjum) i jak wiekszosc mlodych ludzi na tym swiecie lubie grac w roznego rodzaju gry, lecz ostatnimi czasy myslalem nad jej stworzeniem ale wolalbym to zrobic z kims, dlatego zalozylem to pytanie na forum. Tworzenie gry pragne zaczac we wsparciu o u UDK ale moze ktos bedzie mial lepszy pomysl. HTML w miare ogarniam, a swoja przygode z programowaniem i tworzeniem dopieo zaczynam wiec moze byc ciezko ale mam sporo wolnego czasu i dobry sprzet.

Gra mialaby byc w efekcie koncowym do pobrania lub po prostu online :) pomysly, fabule, jak i to na czym ma sie ta gra opierac i czym sie mamy sugerowac mozna sobie omowic i przedyskutowac na prywatnym czacie na fb lub gdzie tam kto chce. Jesli ktos bylby zainteresowana wspolna nauka podczas tworzenia prosze o kontakt mailowy.

9 odpowiedzi

+6 głosów
odpowiedź 6 listopada 2016 przez niezalogowany
No no... Może za 30 lat coś będzie z tego połączenia HTML i Unreal. Z niecierpliwością czekam na efekty!
komentarz 6 listopada 2016 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

Chciałem napisać podobną odpowiedź, ale stwierdziłem, że szkoda klawiatury smiley

+3 głosów
odpowiedź 6 listopada 2016 przez dewe Gaduła (4,300 p.)
Przepraszam, ale po stylu pisma i tym podobne, wydaje mi się, że nie ogarniasz tego Html'a.

Wydaje Ci się, że go znasz, ale raczej tak nie jest. Czysty HTML wiele Ci nie da. Dołóż do tego CSS'a i JS'a to będziesz mógł stworzyć jakąś gierkę typu Szubienica czy coś.
+3 głosów
odpowiedź 6 listopada 2016 przez Qhoros Mądrala (7,110 p.)