• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wspólne tworzenie gry

Object Storage Arubacloud
0 głosów
727 wizyt
pytanie zadane 6 listopada 2016 w Nasze projekty przez Maciej Recław Nowicjusz (170 p.)
Witam, jestem mlodym uczniem(dopiero w gimnazjum) i jak wiekszosc mlodych ludzi na tym swiecie lubie grac w roznego rodzaju gry, lecz ostatnimi czasy myslalem nad jej stworzeniem ale wolalbym to zrobic z kims, dlatego zalozylem to pytanie na forum. Tworzenie gry pragne zaczac we wsparciu o u UDK ale moze ktos bedzie mial lepszy pomysl. HTML w miare ogarniam, a swoja przygode z programowaniem i tworzeniem dopieo zaczynam wiec moze byc ciezko ale mam sporo wolnego czasu i dobry sprzet.

Gra mialaby byc w efekcie koncowym do pobrania lub po prostu online :) pomysly, fabule, jak i to na czym ma sie ta gra opierac i czym sie mamy sugerowac mozna sobie omowic i przedyskutowac na prywatnym czacie na fb lub gdzie tam kto chce. Jesli ktos bylby zainteresowana wspolna nauka podczas tworzenia prosze o kontakt mailowy.

9 odpowiedzi

+6 głosów
odpowiedź 6 listopada 2016 przez niezalogowany
No no... Może za 30 lat coś będzie z tego połączenia HTML i Unreal. Z niecierpliwością czekam na efekty!
komentarz 6 listopada 2016 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

Chciałem napisać podobną odpowiedź, ale stwierdziłem, że szkoda klawiatury smiley

+3 głosów
odpowiedź 6 listopada 2016 przez dewe Gaduła (4,300 p.)
Przepraszam, ale po stylu pisma i tym podobne, wydaje mi się, że nie ogarniasz tego Html'a.

Wydaje Ci się, że go znasz, ale raczej tak nie jest. Czysty HTML wiele Ci nie da. Dołóż do tego CSS'a i JS'a to będziesz mógł stworzyć jakąś gierkę typu Szubienica czy coś.
+3 głosów
odpowiedź 6 listopada 2016 przez Qhoros Mądrala (7,110 p.)
Radzę najpierw napisać kilka-kilkanaście gier samodzielnie. Tworzenie gier w zespole to wyższy poziom i sprawia znacznie więcej problemów niż praca w pojedynkę.
+2 głosów
odpowiedź 6 listopada 2016 przez zborow.ski Początkujący (270 p.)
Żeby nie równać z ziemią twojej ambicji, umiesz html'a, naucz się jeszcze css'a żeby nabrało to lepszego wyglądu (dwa tygodnie i umiesz), i poucz się javascriptu. Będziesz mógł na bazie tego stworzyć jakiegoś cookiclickera.

Tutaj masz to od czego ja zaczynałem - http://beativolttest.cba.pl/
+2 głosów
odpowiedź 6 listopada 2016 przez ShiroUmizake Nałogowiec (46,300 p.)

HTML w miarę ogarniam.

No jeszcze trochę to i XML-e kolega będzie mógł tworzyć pod baze ;). A tak na poważnie, nikt sensowny nie weżmię udziału bo jeżeli to ma być jakiś sensowny projekt to trzeba:

a) Czas poświęcić.

b) Rozwiązywać problemy.

c)Marketing (jeżeli mamy zamiar coś wyciągnąc z tej skarbonki).

d) Mieć jakiś zespół (z doświadczeniem)

e) Często i prawdziwe pieniądze.

Gdy choć jedno składnika zabraknie, projekt raczej zakończy się nie pomyślnie. Swego czasu coś podobnego próbowaliśmy z kolegą, który świetnie ogarnia Android Studio , ale nigdy nie pracował na silnik graficznych (w tym przypadku Unity). Pomysł naprawdę był świetny, choć niszowy, plan zakładał rok na wersje alpha i pokazaniu się na targach studenckich. Wszystko szło dobre, ja byłem już na wykończeniu swojego zadania, modele, propy znajomy grafik tłukł , pierwsze animacje powstawały. Ale warstwa logiczna leżała i kwiczała. Problemy jakie napotkał były mało powiedziane , że denerwujące. Gdy jeden się udało się rozwiązać, pojawiał się kolejny. I tym sposobem proces tworzenia był opóżniony o 3 miesiące. Po miesiącu, zrezygnowaliśmy z pomysłu i teraz leży gdzieś ciemnych zakamarkach repozytoriów.

Ale Ci się może uda.

 

+1 głos
odpowiedź 6 listopada 2016 przez Konrad Nabożny Stary wyjadacz (13,460 p.)
Jak douczysz się podstaw CSS'a, oraz JavaScriptu, to możesz zrobić przyjemny clicker. Wiedza z kursów Pana Mirosława bez problemu wystarczy.
0 głosów
odpowiedź 6 listopada 2016 przez Rzeźnik Nowicjusz (200 p.)
Powiem tak: też jestem w gimnazjum i również chętnie stworzył bym grę tyle że w unity. Ale do rzeczy porwałeś się z motyką na słońce jeśli mówić o twojej wizji. Koledzy powyżej wyrazili swoją opinie dosyć brutalnym sarkazmem - jednak nie przejmuj się musisz iść dalej, jak stwierdzisz że jesteś w stanie na jakimś silniku stworzyć na tyle rozbudowaną grę że ktoś się zechce w nią chwile pograć (np twój kolega z klasy) wtedy napisz jeszcze raz, może wtedy akurat się poszczęści i ktoś zechce współpracować. Jednak gwarancji nie dam. Sam stworzyłem grę i jak pokazałem koledze popłakał się ze śmiechu i skomentował "jakiś worek ziemniaków za mną biega i chce mnie zabić" (ten worek to ja). Morał z tego może nawet będziesz w stanie wtedy oskryptować samodzielnie całą grę i tak z powodu chociażby grafiki mało kto zagra. Ktoś powie było szukać grafika - jasne że szukałem i nawet pewnie by gra powstała gdybym nie powiedział w jakim wieku jestem. Tak więc reasumując ucz się. Najpierw napisz kalkulator a potem myśl nad grą.
komentarz 6 listopada 2016 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Ale co ma grafika... Serio gralem w gre tekstowa ktora jest otchlan, moilem sprobuje no i prosze przesiedzialem 5h bez odpoczynku... Grafuíke mozna zastapic fabula, ale wtedy musi byc dobra i spojna... Rozumiem, ze planem autora jest stworzenie gry przegladarkowej i takiej ktora da sie pobrac na kompa, czyli 2 wersje wiadomo, ta na kompa moze byc trudniejsza...Ale jak sie chce to sie da
komentarz 6 listopada 2016 przez Rzeźnik Nowicjusz (200 p.)
Nie zaprzeczę, jednak takie gry to wyjątki. Sam niestety nie mam głowy do fabuły dlatego co tworzyłem to sandboxy. Chętnie bym jakąś stworzył jednak nie mając ani fabuły ani nic innego co przyciągnie grzcza nie stworze - bo po co dla "nauki" już wystarczająco gier zrobiłem :/.
0 głosów
odpowiedź 7 listopada 2016 przez FrozenShade Bywalec (2,680 p.)
Żeby startować z zespołowym robieniem gry to najpierw musiał byś mieć spójną koncepcję dla całego projektu, niezbędną wiedzę na wykonanie przynajmniej połowy gry oraz, co tu dużo mówić, umiejętności przywódcze. Bo to właśnie TY jako inicjator projektu musiał byś zorganizować pracę całego zespołu, motywować ludzi do pracy, zbierać wszystko do kupy i być koniem pociągowym projektu.

Nie jest łatwo, a wiem to z autopsji, mam zespół liczący 10 osób, tworzymy sporą grę.

Co możesz zrobić w tym momencie, żeby się nie zniechęcić? Jakiś łatwy projekt, coś 2D z prostą grafiką z darmowych assetów albo wykonaną przez ciebie. Pisząc będziesz odkrywał technologie. Projekt musi być na tyle łatwy do zrealizowania, żebyś się wyrobił z nim zanim ci się odechce. Może coś na telefon... Jak skończysz na pewno znajdą się osoby, które poklepią cię za to po plecach a tym sam zyskasz powera do czegoś trudniejszego. I tak krok po kroku, systematycznie zdobywaj wiedzę i doświadczenie.

Powodzenia.
0 głosów
odpowiedź 7 listopada 2016 przez ThePatrykOOO Dyskutant (8,400 p.)
Powiem ci tyle, kiedyś też napisałem post na twórcach gier hajsownikach gimpera. Też napisałem że umiem HTML, no i do tego jakoś ogarniałem podstawy CSS. Ja który nie ma pojęcia o tworzeniu dużych stron chciał tworzyć Jackpota. Teraz przynajmniej umiem dobrze (HTML,CSS,JS,PHP,MySQL i Bootstrapa, C++) więc teraz mógłbym szukać ludzi do tworzenia takich rzeczy. Powiem ci tyle najpierw naucz się jakiś języków programowania np. C++ na start i potem się starać o znalezienie zespołu do pracy.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 161 wizyt
pytanie zadane 1 listopada 2017 w Nasze projekty przez Kazik98x Obywatel (1,780 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 203 wizyt
pytanie zadane 5 czerwca 2017 w Android, Swift, Symbian przez Kuba233 Początkujący (490 p.)
+1 głos
0 odpowiedzi 184 wizyt

92,568 zapytań

141,420 odpowiedzi

319,622 komentarzy

61,954 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...