• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauczyciel,pomocnik,mentor :D

Object Storage Arubacloud
0 głosów
198 wizyt
pytanie zadane 5 listopada 2016 w PHP przez Raster22 Obywatel (1,640 p.)
Cześć. jestem uczniem 4-tego tech informatyki. W tej chwili tworzę prosty program php+mysql. Poszukuję kogoś do pomocy w różnych kwestiach. Wiem, są google ale jednak jeśli coś biorę od google to chciałbym to zrozumieć jak działa itd. Jeśli jest tu ktoś kto ma dzisiaj czas i ogarnia php i chciałby mi pomóc to byłbym bardzo wdzięczny.
komentarz 5 listopada 2016 przez niezalogowany
Wbij na IRC, tam jest wiele osób które odpowiedzą na twoje pytania ;)
1
komentarz 5 listopada 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Zadawaj konkretne pytania to ktoś odpowie.
komentarz 5 listopada 2016 przez Raster22 Obywatel (1,640 p.)
Niestety mam dużo pytań i chciałbym żeby mi ten program ktoś sprawdził itd.
1
komentarz 5 listopada 2016 przez efiku Szeryf (75,160 p.)

To od czego jest to forum? 

Możesz dać kod pod ocenę. Ale jesli masz w nim mysql_connect funkcje mysql_*  to już teraz zmień na coś co jest dalej wspierane i wtedy pokaż kod ;)

Oraz zadaj pytania do swojego kodu z czym masz problem 

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 5 listopada 2016 przez Raster22 Obywatel (1,640 p.)
Ok. Dzieki za rady. To zaraz bede pisal na forum co i jak. A tak od siebie dodam odnośnie forum. Dwa razy mialem przypadek gdzie zamiast odpowiedzi mialem klotnie dwóch osób co jest lepsze. A odpowiedzi nie miałem dlatego napisałem ten temat. Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 207 wizyt
pytanie zadane 24 października 2016 w C# przez GimpG1 Nowicjusz (180 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 215 wizyt
pytanie zadane 3 sierpnia 2018 w Ogłoszenia, zlecenia przez krawiecki Początkujący (490 p.)
–20 głosów
1 odpowiedź 1,486 wizyt

92,555 zapytań

141,404 odpowiedzi