• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

kod, struktura, wybór języka, pierwszy projekt

Object Storage Arubacloud
+1 głos
195 wizyt
pytanie zadane 31 października 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez jurgen74 Nowicjusz (130 p.)
zmienione kategorie 31 października 2016 przez Arkadiusz Waluk
Dzień dobry

Z góry informuję ze jestem początkującym fascynatem szeroko rozumianego programowania, niestety dla mnie jest już za późno żeby hobby przekształciło się w zawodowstwo. Niemniej jednak bardzo się ucieszyłem kiedy to zaraziłem mojego syna zagadnieniem programowania.

Ma lat dwanaście i myślę że jest to dobry wiek aby zacząć przygodę z kodem. Zaczęliśmy więc od kursu HTML zamieszczonego na blogu i jest fascynacja z możliwości poznania tajemnej wiedzy koderskiej :-)

No ale już dość opowieści, wiec na ten tych miast przechodzę do opisania zagadnienia.

Chciałbym razem z synem w ramach nauki napisać prostą pomoc dydaktyczną. A konkretnie, w szkole na zajęciach języka angielskiego jest na etapie odmiany czasowników. Chciałbym wiec naukę tą uczynić nieco atrakcyjniejszą. I tu proszę o podpowiedz jakich technik użyć, czy wystarczy HTML czy potrzebny będzie PHP i MSQL , a może jednak najlepszym do tego celu będzie C++.

Wyobrażam to sobie w formie tabeli lub odrębnych rekordów, słowa do odmiany powinny być losowane w ilościach np., 5, 10 czy 15, w którym będzie widoczny jedynie słowo po polsku a resztę trzeba  będzie uzupełnić w j angielskim, oczywiście błąd będzie karany chłostą, a poprawna odpowiedź to połowa królestwa. Hmmm, chyba przesadziłem wystarczy jak błąd będzie np. ukazany jako migająca czerwień (możliwość poprawy) a poprawna odpowiedz to intuicyjna zieleń.   Ponad to jakiś rodzaj punktacji ale to potem.