Witam. Od dłuższego czasu mam problem z Builderem przy tworzeniu kolizji obiektów.
Na początku wspomnę, że jestem początkującym w C++, Buidler itp.. więc sporo jeszcze mogę tego nie rozumieć. Otóż, problem tkwi w tym, że po zastosowanie tego kodu, moja piłka gdy trafia w cel, to kolizja to raz wykryje, a raz nie i ten błąd rujnuje cały projekt, ponieważ za trafiony element Builder nic nie wykrywa.
Z góry dzięki za pomoc, jeżeli ktoś się tym zainteresuje.
kod:
int l;
l = pilka -> Left;
int k;
k = pilka -> Top;
int j;
j = Image3 -> Left;
int v;
v = Image3 -> Top;
if(l+k==j+v)
{
PlaySoundA("snd/wybuch.wav", NULL, SND_ASYNC);
}
2 kod:
if ((pilka -> Left == Image3 -> Left)&&(pilka -> Top == Image3 -> Top))
{
zdarzenie
}