• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

PHP formularz kontaktowy - potwierdzenie wysłania wiadomości.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,198 wizyt
pytanie zadane 27 października 2016 w PHP przez Michał Samolewski Bywalec (2,240 p.)

Witam, jestem początkujący jeśli chodzi o PHP'a.

Udało mi się napisać parę dni temu fajny formularz kontaktowy na stronę. Wszystko działa picuś glancuś. Po wypełnieniu formularzu wysyła dane do submit.php, gdzie kod PHP'a przesyła to na moją skrzynkę. Lecz chciałbym dodać inne, niż jest aktualnie potwierdzenie wysłania wiadomości. Aktualnie ustawiłem, że po wysłaniu wiadomości przekierowuje użytkownika na podstronę "potwierdzenie.html", gdzie widnieje informacja o wysłaniu wiadomości, oraz skrypt JS'a odlicza 5 sekund do przekierowania na stronę główną, a następnie tam przekierowuje. 

Lecz teraz chciałbym zastąpić podstronę "potwierdzenie.html", na wyświetlenie zwykłego alertu JS'a z informacją na tej samej stronie, gdzie jest formularz kontaktowy. Bez żadnego odświeżania. Na swojej stronie nie używam zwykłych alertów, tylko "gotowca" z internetu o nazwie "Sweet Alerts". Żeby taki alert się wyświetlił wystarczy w body wpisać krótki kod JS'a, dla danego wyglądu alertu. W moim przypadku jest to kod: 

<script type="text/javascript">

	function myFunction()
	{
		swal("Good job!", "You clicked the button!", "success");
	}
	
</script>

 

Co muszę wpisać w instrukcji warunkowej w "submit.php" żeby to mi się wyświetliło?

Aktualnie moja instrukcja warunkowa wygląda tak: 

$wyslij = mail($to, $tytul, $mess, "Od: <$from>");
	
	
	if ($wyslij)
	{
		print "<meta http-equiv=\"refresh\" content=\"0;URL=potwierdzenie.html\">";
	}
	else
	{
		print "<meta http-equiv=\"refresh\" content=\"0;URL=error.html\">";
	}

 

Pozdrawiam, Michał.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 27 października 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)