• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dziwny problem z internetem

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
188 wizyt
pytanie zadane 22 października 2016 w Sieci komputerowe, internet przez Davidson Nowicjusz (130 p.)
Witam, od kilku dni mam dziwny problem z internetem. Otóż praktycznie wszystko śmiga tak jak należy. Ale właśnie, oprócz youtuba i sklepu play. Mam internet 50mb/s na 50mb/s nawet w najwyższych rozdzielczościach zawsze wszystko się buforowało w sekundę. Ale na kompie, gdy włączam obojętnie jaki film muszę poczekać z 6, 7 sekund i dopiero filmik rusza (po czym prawie cały pasek buforowania jest naładowany). Na komórce za to, na aplikacji, filmiki idą 5 sekund po czym, jest napisane brak połączenia (youtube w przeglądarce działa jak na kompie), Do tego ze sklepu play nie mogę nic pobrać ani zaktualizować (po prostu wyświetla się ciągle napis pobieranie i tak w nieskończoność), Myślałem, że to może wina google albo jakiś ustawień, ale na wszystkich urządzeniach mobilnych połączonych do naszej sieci wi-fi jest tak samo. Na transmisji danych wszystko jest ok. Dzisiaj, na 5 minut ten problem ustał, już się cieszyłem, że jest wszystko ok (nawet udało mi się pobrać jedną aplikację), ale po chwili znowu ten dziwny błąd powrócił. Dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Może to jest nic wielkiego, ale strasznie jest to uciążliwe. Nie po to płacę za internet, żeby nie działał jak należy.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 23 października 2016 przez Alex.Ironside Stary wyjadacz (14,880 p.)
Sprawdz na speedntest.net czy nie masz za malej predkosci. Ja mialem kiedys rootkita i mi to dranstwo cos z netem w tle robilo. Chyba ze sterowniki, kabel itd.
komentarz 24 października 2016 przez Davidson Nowicjusz (130 p.)
Sprawdzałem, pokazuje tak jak należy. Nie wydaje mi się żeby to była wina jakiegoś złego oprogramowania. Skanowałem system różnymi programami i nic wielkiego nie wykryło. Ten problem mam na wszystkich komputerach w domu jak i urządzeniach mobilnych. Nie wiem, pozostaje mi chyba tylko kontakt z dostawcą internetu, może oni coś zaradzą.
komentarz 24 października 2016 przez Alex.Ironside Stary wyjadacz (14,880 p.)
Jak to jest na wszystkim to rzeczywiscie dzwon do dostawcy. Sorry nie doczytalem ze na wszystkich.

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 205 wizyt
0 głosów
3 odpowiedzi 299 wizyt
pytanie zadane 13 września 2020 w Sieci komputerowe, internet przez KrychaN Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 130 wizyt
pytanie zadane 9 lutego 2021 w Sieci komputerowe, internet przez Sorry_Not_Today Nowicjusz (120 p.)

92,452 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,085 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...