• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaki język programowania wybrać?

Object Storage Arubacloud
–3 głosów
451 wizyt
pytanie zadane 17 października 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez 1110200039910 Gaduła (4,630 p.)
otwarte ponownie 17 października 2016 przez 1110200039910
Użyłem szukajki i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie - nie bijcie.

Studiuję matematykę i mam sporo wolnego czasu na choćby programowanie. Na matematyce trochę programujemy w pythonie, mamy też html. Nie wiem jednak jaki język byłby dla mnie najlepszy, w liceum programowałem w C++ i Javie (chciałem iść na informatykę, jednak zrezygnowałem). Robić samego pythona, czy jednak lepiej wrócić do javy/c++? Sam nie wiem czy to programowanie mi się w ogóle przyda, jednak sprawia mi to większą przyjemność niż granie w gierki czy oglądanie filmów więc proszę o pomoc.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 17 października 2016 przez niezalogowany
Zależy co chcesz robić, nie da się powiedzieć nic więcej bez wiedzy o tym do czego chcesz użyć programowania (powtórzmy to jeszcze raz: język programowania to tylko narzędzie)
0 głosów
odpowiedź 17 października 2016 przez adas94 Nałogowiec (29,200 p.)
Moja magiczna kula podpowiada mi, żebyś poszedł w javę. :)  A tak na serio, to nie podałeś żadnych informacji odnośnie tego co chcesz programować - bez tej informacji trudno cokolwiek powiedzieć. Skoro programujesz tylko dla przyjemności, to jakikolwiek język z języków "głównego nurtu" powinien się nadać.
komentarz 17 października 2016 przez 1110200039910 Gaduła (4,630 p.)
Nie pomyślałem o tym. W sumie to python powinien się najlepiej nadać skoro tak, przejrzysty kod a jedyne co będę robić to algorytmy do obliczeń czy coś związanego z analizą danych. Jave polubiłem, ale nie podobało mi się to że wszystko musiałem tworzyć obiektowo.