• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pomocnik front-end. Własny projekt strony www :)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
203 wizyt
pytanie zadane 17 października 2016 w Nasze projekty przez gryzon Początkujący (480 p.)

Witam.

Mam na imię Mateusz, mam 21 lat i jestem studentem informatyki. Interesuje się programowaniem, a szczególnie tworzeniem stron internetowych. Jakiś czas temu wpadłem na pomysł stworzenia własnego serwisu internetowego. Wobec tego postanowiłem wziąć się do roboty i zacząć tworzyć swoją stronę. Niestety praca w pojedynkę nie jest zbyt przyjemna dlatego też szukam pomocnika do tego projektu, szczególnie od strony front-endowej, ponieważ mi bardziej przypadło do gustu programowanie back-end.

Szukam osoby pomysłowej, z chęcią do pracy i spróbowania stworzenia czegoś własnego. Jeśli byś był/a zainteresowany(-a) to daj znać a na pewno się jakoś dogadamy :)

Jeśli chodzi o sam projekt to pewna część już istnieje, głównie brakuje właśnie front-endowej części strony.

Nie wiem czy wszystko opisałem, jeśli są jakieś pytania to bardzo proszę śmiało zadawać :)

Kontakt:

Prywatna wiadomość , pod tematem, e-mail: jedrzej95@o2.pl ewentualnie skype: m4teusz4

Pozdrawiam :) 

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 17 października 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Na czym backend stoi?
komentarz 17 października 2016 przez gryzon Początkujący (480 p.)
Masz na myśli etap prac :P? Jeśli tak to posiadam już logowanie, obsługę użytkownika (przypominanie haseł itp), ciężko tak dokładnie wymienić, ale chyba moge powiedzieć ze spora część już jest, można jeszcze troche dopieścić kod. A jeśli chodzi o metodę pisania to tworzę stronę z pomocą symfony. :)
komentarz 17 października 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)
chodziło mi o narzędzie właśnie.

co to za serwis, tematyka? możesz wrzucić kod na GH?