• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wspólna nauka programowania i motywacja dla NIEpoczątkujących - Poznań lub Skype :)

VPS Starter Arubacloud
+3 głosów
438 wizyt
pytanie zadane 17 października 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez bear Użytkownik (720 p.)
Witajcie,

od pewnego czasu chodzi mi po głowie pomysł wspólnej nauki. Pracuję zdalnie i brakuje mi kontaktu z ludźmi, którzy są pasjonatami programowania. Pracuję jako programista już od kilkunastu lat i bardzo chętnie poszerzę swoją wiedzę oraz podzielę się swoją.

Jak miałoby to wyglądać? Myślę, że dobrym pomysłem byłyby spotkania na wspólną naukę lub przedstawianie swojej wiedzy drugiej osobie (osobom) na zmianę. We dwóch lub więcej osób. Może być w mieszkaniu, może być w kawiarni, gdziekolwiek. Najważniejsze, by się nawzajem motywować i dzielić doświadczeniem. Może wyjdzie nawet z tego wspólny projekt?

Ja specjalizuję się w klimatach PHP, JavaScript i ogólnie technologiach webowych. Jestem otwarty na Twoje klimaty. Mieszkam w Poznaniu. Ewentualnie w grę wchodzą spotkania na Skypie.

Zapraszam zainteresowanych :)
2
komentarz 17 października 2016 przez obl Maniak (51,280 p.)

Jak na mój gust takie tematy są mdłe aż do bólu, dlatego że piszesz same banały, a na potwierdzenie tego co piszesz mam tylko co? Twoje słowo. Nie widzę tutaj żadnego linka do twojej strony z projektami, choć piszesz że jesteś doświadczonym programistą specjalizującym się w technologiach webowych (taki człowiek raczej powinien mieć własną stronę z projektami + jakieś projekty na GitHub-ie). Jesteś tutaj też nowy na tym forum i szczerze mówiąc mało wiarygodny w tym co piszesz.