• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Jaka książka jest lepsza na początek Python. Wprowadzenie. Wydanie IV czy Python. Wprowadzenie. Wydanie III ?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
2,311 wizyt
pytanie zadane 12 października 2016 w Python przez Karol Ołtarzewski Obywatel (1,260 p.)
zamknięte 12 października 2016 przez Arkadiusz Waluk
Witam.

Chciałbym was się zapytać jaka książka jest lepsza na początek Python. Wprowadzenie. Wydanie IV czy Python. Wprowadzenie. Wydanie III i czy te książki uczą pisania botów ?

Umiem pisać proste programy w c++ ,a w pythonie jestem na razie zielony
komentarz zamknięcia: Działania autora mogą potencjalnie prowadzić do złamania prawa
komentarz 12 października 2016 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)
Jakie boty masz na myśli? Bo "bot" to bardzi ogólny termin.
komentarz 12 października 2016 przez Karol Ołtarzewski Obywatel (1,260 p.)
bot do ataków typu brute force na strony internetowe typu elektroniczne dzienniki
komentarz 12 października 2016 przez zperkowski Stary wyjadacz (11,150 p.)
Cóż za szczytny cel! xD

Nie wiem czy to nie podpada pod regulamin forum. ;)
komentarz 12 października 2016 przez Karol Ołtarzewski Obywatel (1,260 p.)
Raczej nie ,bo chcem to zrobić na koncie mojego kolegi który się na to zgadza
1
komentarz 12 października 2016 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)
Ale konto twojego kolegi nie jest jego prywatną własnością, jest ono na cudzym serwerze. Robiąc takie coś, atakujesz cudzy serwer podlegasz Kodeksowi Karnemu. Może skończyć się to rozprawą (rozprawami w sądzie), wysoką karą lub wizytą w poprawczaku. Nie polecam ;)
komentarz 12 października 2016 przez Karol Ołtarzewski Obywatel (1,260 p.)