• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Płynne pisanie tekstu po cmd

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
+1 głos
612 wizyt
pytanie zadane 10 października 2016 w C i C++ przez wojtekha Początkujący (260 p.)
Co zrobić aby tekst płynnie "sam się pisał" tak jak np w grze "Otchłań".
komentarz 10 października 2016 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Ja myslalem o funkcji sleep, ale nigdy odpowiedzi nie znalazlem, moze taimer albo cos w tym stylu?
komentarz 10 października 2016 przez wojtekha Początkujący (260 p.)
Nie wiem, ponieważ dopiero się ucze c++ a robie pewien projekt który chcę rozwijać wraz z potrzebami. I to co wymyślę szukam i uczę się tego w internecie :)
1
komentarz 10 października 2016 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
I jest jeszcze jedno ale, ta gra ma wlasny silnik, ktory stworzyl tworca gry sam.... Wiec nie wiem...
1
komentarz 10 października 2016 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Zawsze mozesz spytac tworce gry, jest strona tam masz gg i fb, wiec nie czakaj i pytaj :D

1 odpowiedź

+3 głosów
odpowiedź 10 października 2016 przez LisekPL Bywalec (2,920 p.)
wybrane 10 października 2016 przez wojtekha
 
Najlepsza

Tu masz taki kod:

#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <string>

using namespace std;

int main()
{
    string tekst = "Jakis losowy tekst.\nLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.";
    int znak = 0;
    while (znak <= tekst.length())
    {
        string tekstZnak = tekst.substr (znak, 1);
        cout << tekstZnak;
        Sleep(50);
        znak++;
    }
}

Mam nadzieję że o to Ci chodziło. :)

komentarz 10 października 2016 przez wojtekha Początkujący (260 p.)
Taaak, chodziło o to !  Wielkie dzięki :)
1
komentarz 10 października 2016 przez Benek Szeryf (93,070 p.)
edycja 10 października 2016 przez Benek

Nie wiem jak jest w tej grze, ale fajnie wyglądałoby płynne wypisywanie ciągu liter w jednej linii. W tym celu można użyć funkcji sleep() lub usleep(), tak jak wyżej pokazał kolega, ale z modyfikacją czyszczenia ekranu w każdym kroku pętli i dokładania kolejnej litery. Pseudokod dla wyrazu GRA:

krok 1:
 
 > wyświetlamy G

krok 2:

 > czekamy 0.2 s
 > czyścimy ekran
 > wyświetlamy GR

krok 3:

 > czekamy 0.2 s
 > czyścimy ekran
 > wyświetlamy GRA

Chodzi o taki efekt: https://media.giphy.com/media/3oEdvbRHem1psqd7a0/giphy.gif

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 2,678 wizyt
pytanie zadane 1 lutego 2018 w Sieci komputerowe, internet przez piter.9521 Początkujący (260 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 531 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 383 wizyt
pytanie zadane 10 marca 2017 w Java przez Kubs Mądrala (5,190 p.)

93,329 zapytań

142,323 odpowiedzi

322,400 komentarzy

62,662 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 1 Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać dwa tomy książek o ITsec pt. "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy aż 15% zniżki! Dziękujemy ekipie Sekuraka za fajny rabat dla naszej Społeczności!

...