• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Instalacja windowsa 7 z bootowalnego pendriva

Cloud VPS
0 głosów
308 wizyt
pytanie zadane 7 października 2016 w Systemy operacyjne, programy przez neWWbie Początkujący (410 p.)
Witam,

mam problem z instalacją systemu windows 7, mianowicie nie wykrywa mi sterowników tudzież urządzenia jednak widze ekran główny instalatora. Posiadam bootowalny pendrive z wgranym ,,windows 7 enterprise sp1 dvd u", czy jest potrzeba instalacji innego systemu? Tak ustawiłem w BIOS'ie bootowanie na pierwsze miejsce. Jestem dosyć zielony w tych sprawach nawet instalacji systemu, i pytanie, czy konieczny jest wpierw format zawartości na dyskach C i D, czy zostaną one automatycznie wyczyszczone gdy przejde pełną instalacje?

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 7 października 2016 przez BinaryMan Stary wyjadacz (12,620 p.)
Jak będziesz instalował na C to zostanie automatycznie sformatowany, a D możesz sformatować podczas instalacji, albo później jak będziesz miał system
0 głosów
odpowiedź 9 października 2016 przez ciemna_strona_klamki Gaduła (4,360 p.)
Pendrive wpięty w slot USB 3.0? Podepnij w USB 2.0, jeśli posiadasz. Brakujące sterowniki możesz znaleźć na stronie producenta laptopa/płyty głównej - zazwyczaj trzeba rozpakować do gołych plików inf.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 1,907 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 11,445 wizyt
pytanie zadane 13 listopada 2016 w Systemy operacyjne, programy przez Ditrix Mądrala (5,650 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 480 wizyt
pytanie zadane 4 kwietnia 2016 w Systemy operacyjne, programy przez zuzka_kotek Początkujący (290 p.)

93,483 zapytań

142,417 odpowiedzi

322,763 komentarzy

62,895 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj