Troche bez sensu dla każdego rodzaju działania są po 3 pola w strukturze. Bo w zasadzie wynika to tylko z nazw zależnie od działania. Wystaczyłoby czynnik1, czynnik2 i wynik.
Poza tym - na siłe próbujesz w strukturze upchnąć jakieś zmienne potrzebne w programie, ale nie związane bezpośrednio z Obliczeniami (nazwa powinna do czegoś zobowiązywać). Mówie o powtorzenie_petli. W efekcie tworzysz osobny obiekt Obliczenia tylko po to, żeby korzystać ze wspomnianego boola.
Podobna sytuacja: jeśli w strukturze już jest pole na wynik operacji, to po co tworzyć osobno poczatkowe_wartosci i dodawania, odejmowanie (...) ? To samo ze znakiem arytmetycznym. Osobny obiekt bez powodu. Niby obiekt typu Obliczenia ma skupiać w sobie wszystkie te dane, a ty i tak jedno działanie rozbijasz na kilka takich obiektów (z którego każdy wykorzystujesz tylko częściowo) i tym samym tracisz sens tej struktury.
Także ze względu na to bardzo pokrętnie napisany program. Niewiele więcej jest do oceniania, ale jeszcze pare słów nt. funkcji funkcja_... (swoją drogą nie bardzo jest sens tego "funkcja_" w nazwie funkcji - wiadomo, że to funkcja):
Nigdzie nie doszukałem się, żebyś skorzystał z wartości zwracanej przez te funkcje (poprzez return). Błąd jakotaki to nie jest, ale przejrzyściej jest przypisywać zmiennym wartości "normalnie" poprzez zmienna = f(); . Tym bardziej, że raczej powinieneś się zdecydować czy przypisujesz do zmiennej przekazanej przez ref czy zwracasz coś z funkcji i to przypisujesz do zmiennej.
Poza tym - nie bardzo jest sens przekazywać prymitywy przez referencje - ich kopiowanie nic nie kosztuje. A jeśli już bardzo chcesz, to niech to będzie const referencja. Zwykła referencja nie przyjmie rvalue, a const ref. przyjmie obie lvalue i rvalue. Tzn. w sytuacji jaka jest teraz u ciebie w kodzie:
To zadziała:
float a, b, c;
funkcja_dodawanie(a, b, c);
Ale to już nie:
float wynik;
funkcja_dodawanie(wynik, 2, 5);
Oczywiście mówie o const tylko dla 2. i 3. argumentu. Zmienna do której wynik ma zostać przypisany ofc const być nie może.
No i na koniec:
#include <conio.h>
#include <cstdlib>
#include <windows.h>
#include <math.h>
Nigdzie nie widze, żebyś korzystał gdzieś z którejś z tych bibliotek. Btw, skoro C++ to <cmath>, nie <math.h>.