• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Książka o algorytmach

Object Storage Arubacloud
0 głosów
413 wizyt
pytanie zadane 3 października 2016 w Offtop przez L33TT12 Gaduła (3,950 p.)

Witam, tydzień temu skończyłem książkę C++ Szkoła Programowania Wydanie VI.
Teraz zastanawiam się nad zakupem jakiejś książki o algorytmach, i chciałem się spytać czy ta książka
http://ksiegarnia.pwn.pl/Wprowadzenie-do-algorytmow,68706413,p.html jest dobra? Może ktoś z was ją posiada i mógłby się wypowiedzieć. Dodam, że jestem uczniem 1 klasy technikum informatycznego, więc nie wiem czy bym ją zrozumiał.
Pozdrawiam.

komentarz 3 października 2016 przez L33TT12 Gaduła (3,950 p.)
Nie spytałem się jakie książki polecacie, tylko czy ta książka jest dobra, oraz czy na poziomie 1 technikum będę w stanie ją zrozumieć. :)
komentarz 3 października 2016 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)
O ile mnie pamięć nie myli, to polecaną książką do algorytmów jest => http://helion.pl/ksiazki/algorytmy-bez-tajemnic-thomas-h-cormen,algbet.htm

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 3 października 2016 przez littlerunaway Obywatel (1,790 p.)
Książka jest nieco zaawansowana, wymaga już trochę wiedzy i zrozumienia struktur danych oraz wiele rzeczy nie jest prosto i zrozumiale określone. Dodatkowo jest na prawdę bardzo gruba, niewygodnie się czyta, wydaje mi się że jak na pierwszą technikum jest nieco za bardzo rozszerzona. Ale gdy poznasz już solidne podstawy programowania i typu struktur danych to bardziej od powyższej  polecam książkę Algorytmy Dasgupta, o wiele cieńsza i również można się z niej całkiem sporo nauczyć, nie zawiera aż tylu nudnych nie do końca zrozumiałych definicji i dowodów których i tak nigdy nigdzie nie wykorzystasz w praktyce.
0 głosów
odpowiedź 3 października 2016 przez zgrybus Pasjonat (24,860 p.)