• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Material design do aplikacji w Android Studio

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
539 wizyt
pytanie zadane 1 października 2016 w Java przez wojtekw0703 Użytkownik (960 p.)
edycja 1 października 2016 przez wojtekw0703
Witam wszystkich,
Na początku chciałbym zaznaczyć,że jestem zielony na temat tworzenia aplikacji na Android,więc proszę o wyrozumiałość.

Mam zamiar stworzyć moją pierwszą aplikację korzystając z Android Studio. Jak większość twórców aplikacji,dużą uwagę stawiają na wygląd danej apki. Ja również chciałbym stworzyć aplikację, która będzie ładnie wyglądać, cieszyć oko.

Wpisałem w Google "flat design apps" . Wszedłem na pierwszą lepszą stronę i są zamieszczone tam przykłady takich material design. Teraz pytanie... Czy jest jakaś strona z darmowymi material design, który bym pobrał i dodał do mojej apki? Pobrałem jakiś przykład,ale to tylko mam tam obrazki otworzone w Photoshopie.
Pytam się tutaj, ponieważ nie wiem czy te przykłady w necie są tylko po to,aby się wzorować  czy pobrać i użyć w swojej apce...

Jeśli nie da się pobrać to za pomocą jakiego programu zrobić fajny material design ?

Proszę o pomoc (zależy mi na tym) i z góry dziękuję :) .

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 1 października 2016 przez lateM Pasjonat (17,660 p.)

Jeśli możesz trochę wydać: http://eduweb.pl/kursy/android/material-design-projektowanie.html

Sam kupiłem, mogę polecić. Profesjonalne podejście, wszystko aktualne - sprzed jakichś 4-5 miesięcy.

Do kursu jest dołączona biblioteka z grafikami, których można używać we własnych projektach. 

komentarz 1 października 2016 przez wojtekw0703 Użytkownik (960 p.)
Dzięki wielkie za odpowiedź. Jest szansa na coś darmowego ?
komentarz 1 października 2016 przez lateM Pasjonat (17,660 p.)
edycja 1 października 2016 przez lateM

No załóżmy, takie coś: