Dobra, pewnie chcesz jakieś opinie :P
- rozprowadzanie kodu przez dropboxa jest... meh. Polecam nauczenie się kontroli wersji i wrzucenie kodu normalnie na GitHuba / BitBucketa.
- Większości z tych plików nie trzeba rozprowadzać - wystarczą pliki .sln, .vcxproj, kod i dodatkowe pliki gry - reszta, w szczególności foldery Debug/Release i plik .sdf są niepotrzebne do rozprowadzania.
- Masz bardzo chaotyczne formatowanie tekstu - pewnie o tym wiesz :D VS ma narzędzie do automatycznego lekkiego poprawienia tekstu, kliknij tutaj: http://puu.sh/hDNtD/3cbb269bcf.png
- Zamiast <math.h> używaj <cmath>
- W plikach .cpp nie trzeba używać "#ifndef Objects_CPP"
- Kompilator wyrzuca parę ostrzeżeń podczas kompilacji, na wszelki wypadek lepiej się nimi zająć
- Nie musisz oznaczać funkcji x(), y()... jako virtual w klasach dziedziczących, szczególnie jeśli klasa bazowa pełni rolę interfejsu
- Widzę zadeklarowaną metodę void zmianaKoloru(); której nie zaimplementowałeś - możesz ją wyrzucić
- Jeśli nie używasz destruktora, nie musisz go pisać
- Widzę że używasz dużo std::list<>; poza bardzo specjalistycznymi zastosowaniami, niemal zawsze lepszy i łatwiejszy w użyciu jest std::vector<>. Zamiana na wektora zmniejszyłaby też zależność od iteratorów.
- Poczytaj o nowych pętlach for z C++11, w wielu miejscach mogłyby poprawić czytelność
- Zamiast:
fstream plikScore;
plikScore.open("score",ios::in );
Można napisać krócej:
ifstream plikScore("score");
- exit(1); to praktycznie zawsze zły pomysł; lepiej zamienić główną pętlę gry na na przykład
while(window.isOpen())
{
...
...
if(event.type==sf::Event::Closed)
window.close();
}