• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zamiana miejsc elementów tablicy.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
4,645 wizyt
pytanie zadane 21 września 2016 w C i C++ przez Xabi14 Nowicjusz (150 p.)

Witam, mam do napisania program, który będzie używał kilku funkcji. Pierwsze 3 działają bez zarzutu, natomiast przy funkcji 4, która ma zamienić miejscami elementy tablicy, po uruchomieniu programu, tak jak wspomniałem, wykonują się 3 funkcje, a 4 jest traktowana tak, jakby w ogóle jej nie było. Tak naprawdę jestem baaaaardzo zielony, jeśli chodzi o programowanie, więc jeśli ktoś mógłby mi to łopatologicznie wytłumaczyć, będę niezmiernie wdzięczny.

Oto kod:

#include<iostream>
using namespace std;

void wpisz(int t[],int r);
void wypisz(int t[],int r);
int max(int t[],int r);
int przestawienie(int t[],int r);

int main()
{
 int tab[10];
 
 wpisz(tab,10);
 wypisz(tab,10);
 cout<<"max="<<max(tab,10);
 przestawienie(tab,10);
 
 system("PAUSE");
 return 1;
 
}

void wpisz(int t[],int r)
{
 for(int i=0;i<r;i++)
 	{
	cin>>t[i];
 	}	
}

void wypisz(int t[],int r)
{
 for(int i=0;i<r;i++)
 	{
	cout<<t[i]<<endl;
 	}	
}

int max(int t[],int r)
{
 int kartka=t[0];
 for(int i=0;i<r;i++)
 	{
    if(t[i]>kartka) kartka=t[i];    
 	}
 return kartka;
}


int przestawienie(int t[],int r)
{
 int a=t[0];
 for(int i=0;i<r-1;i++)
 t[i]=t[a];
 t[r-1]=a;
}

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 21 września 2016 przez elik1028 Użytkownik (950 p.)
wybrane 21 września 2016 przez Xabi14
 
Najlepsza