• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Problemy z wydajnością komputera

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
195 wizyt
pytanie zadane 19 września 2016 w Sprzęt komputerowy przez CzareQ22 Nowicjusz (120 p.)
Witam,

Od razu mowie ze w temacie informatyki jestem zielony wiec prosze o wyrozumialosc

Otoz od pewnego czasu mam bardzo duzo problemow z moim komputerem

Procesor Pentium(R) Dual-Core CPU E5300 2,60 ghz

ram: 2gb

karta : NVIDIA Geforce 9500 GT

Komputer ma 6 lat nie zmienialem pasty termoprzewodzacej od zakupu, wiatraczek od procesora ne jest prawidlowo zamocowany unosi unosi sie od standardowej postawy o jakies 0,3 cm, Komputer juz wiele razy czyscilem z kurzu ale nigdy nei tyczylo sie to zasilacza ktory wydaje sie tylko troche zakurzony.

Teraz problemy:

Komputer zawsze jako tako dzialal ale czesto mam tak ze z dnia na dzien fpsy wgrach spadaja o 30-40 i po prostu nie da sie grac pozniej po kilku dniach zauwazylem ze przy problemie zawsze jak wylaczam komputer i widze ze cos se aktualizuje to na drugi dzien dziala normalnie jak nigdy nic mialem juz tak kilka razy i nie mam pojecia czym to jest spowodowane

Komputer przy wlaczaniu strasznie trzeszczy i jedana metoda jaka mi zostaje to kopanie w niego i po kilku uderzeniach przestaje :D

I teraz pytania:

Jaka paste kupic?

Wiadomo o co chodzi z spadaniem fps?

Czy ta roznica w wiatraczku moze cos znaczyc?

Jest sens kupic sprezone powietrze i cos tam poczyscic ten zasilacz jak mowilem nie widac tam kurzu

Jest mozlwosc kupa nowej karty graficznej albo cos zeby komputer lepiej dzialal?
1
komentarz 19 września 2016 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)

Od razu mowie ze w temacie informatyki jestem zielony