• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Studia informatyczne - progi, wybór uczelni

Object Storage Arubacloud
0 głosów
5,642 wizyt
pytanie zadane 11 września 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez zbytniosiemartwisz Nowicjusz (220 p.)
Witam wszystkich na forum! Jestem uczniem klasy maturalnej i w przyszłym roku chciałbym udać się na informatykę. Rozważam najbardziej PG (ETI) i PWr (najbardziej marzy mi się wydział PPT, ew IZ). I tu pojawia się moje pytanie, szczególnie do tegorocznych maturzystów: jakie wyniki (w przeliczeniu na procenty) należy osiągać, aby dostać się na te uczelnie? Czy pisanie fizyki na maturze jest konieczne, czy np. 70% z matematyki rozszerzonej i 80% z rozszerzonego angielskiego wystarczy? Jak wyglądało to w tym roku? Pozdrawiam i liczę na odpowiedź.

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 11 września 2016 przez nauwalis Mądrala (7,350 p.)
Tyle powinno wystarczyć. Jeżeli chodzi o PG jest multum chętnych, więc wszystko zależy od ich wyników. http://pg.edu.pl/rekrutacja/progi-punktowe  Odsyłam do tego.
komentarz 12 września 2016 przez zbytniosiemartwisz Nowicjusz (220 p.)
Dziękuję bardzo. Jeszcze tylko jedno pytanie: to dotyczy pierwszej listy czy dostania się na dany kierunek w ogóle?
komentarz 12 września 2016 przez nauwalis Mądrala (7,350 p.)
Dostania się na kierunek
0 głosów
odpowiedź 11 września 2016 przez Kasztan Dyskutant (8,080 p.)
Może przeczytaj o tym na stronie uczelni ?

Setny temat tego typu na forum
komentarz 12 września 2016 przez zbytniosiemartwisz Nowicjusz (220 p.)
O progach punktowych, limitach miejsc itd. czytałem. Chodzi mi bardziej o to, jakie wyniki z matur musiałbym uzyskać, aby się dostać.
komentarz 12 września 2016 przez Janusz programowania Bywalec (2,710 p.)
Przelicz progi punktowe na wyniki matur.
0 głosów
odpowiedź 12 września 2016 przez TigerBlackTiger Nowicjusz (140 p.)