• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaki program do kodowania wybrać ?

VPS Starter Arubacloud
–1 głos
3,337 wizyt
pytanie zadane 10 września 2016 w Systemy operacyjne, programy przez Wookiee Użytkownik (980 p.)
zmienione kategorie 10 września 2016 przez Arkadiusz Waluk
Witam,

chciałbym się dowiedzieć jakich edytorów używacie wy jak i profesjonalni programiści. Miałem styczność tylko z Notepad ++, więc nie znam się na wadach i zaletach tego edytora. W internecie pełno jest edytorów o ubogich możliwościach niewiele odstających od zwykłego notatnika Windowsa. Proszę podajcie mi wady i zalety waszych edytorów:)
2
komentarz 10 września 2016 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,550 p.)
Doprecyzuj o jakim języku/językach mowa, do każdego można użyć innych edytorów/IDE. Przykładowo polecę PHPStorma (IDE do PHP) i co Ci po mojej poradzie jeśli chcesz pisać np. w C++?

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 10 września 2016 przez MichuDev Pasjonat (20,300 p.)
edycja 10 września 2016 przez MichuDev
  • Firma JetBrains tworzy bardzo dobre IDE, do wielu języków, jednak trzeba trochę zapłacić. Ich IDE posiadają wielkie możliwości.
  • Jeśli programujesz w  .NET lub C/C++ pod system Windows możesz użyć VisualStudio.
  • Jeśli zajmujesz się frontendem masz ogromny wybór, oczywiście tutaj również JetBrains ma IDE (WebStorm, Intellij IDEA, Ruby Mine, PHP Storm, PyCharm), przystosowane do frontendu i backendu (w innym języku), ale są też inne również dobre rozwiązania takie jak: Sublime Text, Atom, Brackets...
  • Jeśli nie zamierzasz wydawać pieniędzy na produkty JetBrains (lub korzystać z triali i wersi community), to warto zastanowić się nad Eclipse lub ewentualnie NetBeans.
  • Możesz również korzystać z IDE w przeglądarce.
komentarz 10 września 2016 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)

IDE w przeglądarce.

Browserowe DevToolsy porównujesz do IDE?