• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Błąd bazy danych przy importowaniu bazy

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
349 wizyt
pytanie zadane 5 września 2016 w SQL, bazy danych przez shadou102 Pasjonat (21,690 p.)
zamknięte 7 września 2016 przez shadou102

Chce zaimportować bazę i mam następujący problem (wiem, że to coś ze składnią danych ale jestem zielony w bazach danych i nie do końca wiem dlaczego tak jest):

--
-- Triggers `comment`
--
- - DROP TRIGGER IF EXISTS `comment_oninsert` ;

MySQL zwrócił komunikat: Dokumentacja

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '--DROP TRIGGER IF EXISTS `comment_oninsert`' at line 10

komentarz zamknięcia: Problem rozwiązany

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 5 września 2016 przez Thomas Frost Bywalec (2,540 p.)
Cześć,

​Możliwe, że twoja wersja MySQL'a różni się od tej, za pomocą której została stworzona baza danych, którą próbujesz zaimportować.​ Może w pliku z bazą danych (lub w jej nazwie) znajduję się informacja o wersji.

Jednak błąd wskazuje na to, że coś źle jest nie tak z "IF EXISTS 'comment_oninsert'" - osobiście nie kojarzę takie sposobu zapisu w SQL'u. Zmieniałeś coś w bazie danych? Spróbuj usunąć to co napisałem wyżej.

Pozdrawiam,
​Tomek
komentarz 5 września 2016 przez shadou102 Pasjonat (21,690 p.)
Raczej nic nie zmieniałem, możliwe że inna osoba to zmieniała. Dorzuciłem kod dla lepszej czytelności
0 głosów
odpowiedź 5 września 2016 przez Tomasz90 Nałogowiec (25,140 p.)
edycja 5 września 2016 przez Tomasz90
Dobra teraz jak dodałeś cały skrypt to błąd. się znalazł Tą zakomentowaną część otocz /* */ bo tam w Workbenchu pokazuje błędy. No i przy tworzeniu tabeli 'user' nie ma średnika na końcu.

Podobne pytania

0 głosów