• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed BuilderEngine/XAMPP - logowanie do MySQL

Object Storage Arubacloud
–1 głos
521 wizyt
pytanie zadane 2 września 2016 w Systemy CMS przez Bartosz Kowalski Nowicjusz (150 p.)
zamknięte 2 września 2016 przez Arkadiusz Waluk

Witam.

Na wstępie powiem, że jestem kompletnie zielony, więc fachowcom może się moje pytanie wydać głupie, ale wczoraj spędziłem cały wieczór na poszukiwaniach i niespecjalnie coś mi z tego wyszło, także do Was się z tym zwracam.

Polecono mi CMS-a BuilderEngine, a jako serwera używam XAMPPa. Jednak BE nie ułatwia mi zadania, ponieważ nie potrafię odszukać danych wymaganych do logowania:

W Wordpressie wystarczyło odpalić plik config i wszystko było, a tutaj nie wiem, jak się do tego zabrać. 

Z góry dziękuję za pomoc :)

komentarz zamknięcia: Rozwiązane
komentarz 2 września 2016 przez efiku Szeryf (75,160 p.)
Wrzuć w Google translator to co Ci posze jako placeholder w inputach. Np. "ENTER MYSQL USERNAME" ....

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 2 września 2016 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
wybrane 2 września 2016 przez HaKIM
 
Najlepsza
Hm, trochę nie rozumiem. Tego CMSa zupełnie nie znam, ale jak rozumiem próbujesz go zainstalować i podczas instalacji prosi Cię o dane do połączenia z bazą? Podaj więc te dane i samo wszystko powinno się zapisać gdzie trzeba.

Nie wiem po co chcesz szukać jakiegoś pliku configu, tam i tak danych nie będzie bo musisz sam wprowadzić poprawne dane dla swojej bazy.
komentarz 2 września 2016 przez Bartosz Kowalski Nowicjusz (150 p.)
No tak, tylko jak wpisuję dane, które są poprawne (a przynajmniej tak mi się wydaje), to instalator twierdzi, że wcale nie. Więc czy mogę te dane zresetować/gdzieś podejrzeć?
komentarz 2 września 2016 przez Bartosz Kowalski Nowicjusz (150 p.)
Ok, działa.

Dzięki serdeczne za pomoc, Panowie :)