• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak dodać CMS do statycznej strony HTML?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
3,147 wizyt
pytanie zadane 28 sierpnia 2016 w HTML i CSS przez Wookiee Użytkownik (980 p.)
Witam,

Chciałbym dodać CMS do mojej strony HTML. Użyłem tylko HTML i CSS i chciałbym dodawać do niej wpisy bez ingerowania w kod źródłowy. Jestem początkującym webmasterem, amatorem. Jeżeli ktoś zna jakiś filmik gdzie to pokarzą to będę wdzięczny.

4 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 28 sierpnia 2016 przez Vento Pasjonat (17,120 p.)
Nie wiem jak chcesz zrobić cms'a nie zmieniając nic w kodzie..

Poczytaj o php, bazach danych oraz o systemie szablonów przydana rzecz podczas wyświetlania dynamicznych danych na stronie :)

A jeżeli nie jesteś gotowy na coś takiego to po porstu zainstaluj gotowego cms'a np. wordpress, joomla..
komentarz 28 sierpnia 2016 przez Wookiee Użytkownik (980 p.)
Jak będę dodawał CMS to wiem, że będę zmieniał kod ale później kiedy będę chciał dodać jakiś wpis to nie będę musiał wchodzić w kod strony i tam tego robić.
komentarz 28 sierpnia 2016 przez Wookiee Użytkownik (980 p.)
I z WS mam problem ponieważ nie wiem jak załadować go na moją stronę. Nie mam żadnego hosta ani domeny więc musze to zrobic jakoś na XAMP ? Nwm jak:/
komentarz 28 sierpnia 2016 przez Vento Pasjonat (17,120 p.)
Nie. Będziesz pobierał dane z bazy a później wyświetlał je na stronie, więc wszystko będzie odbywało się dynamicznie..
+1 głos
odpowiedź 28 sierpnia 2016 przez GaCeL Dyskutant (7,500 p.)
Zrób swój szablon do Wordpressa :)
komentarz 28 sierpnia 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Co to ma wspólnego z tematem?
komentarz 28 sierpnia 2016 przez RegularLemon Stary wyjadacz (12,280 p.)
Można przerobić statyczny HTML na szablon do WP.
+1 głos
odpowiedź 28 sierpnia 2016 przez R.orlinski Mądrala (5,490 p.)
0 głosów