• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C++ Klasy i zamiana wartości.

0 głosów
447 wizyt
pytanie zadane 24 sierpnia 2016 w C i C++ przez Ziom Początkujący (430 p.)

Witam wszystkich. Z góry uprzedzam że jestem początkującym programistą więc proszę o wyrozumiałość. Otóż mam pewną klasę która ma za zadanie utworzyć tablicę, wypełnić wartością 5,podmienić pierwszą wartość na 0 i wyświetlić wynik. Proszę powiedzcie gdzie leży błąd i jak można go naprawić? Z góry dziękuję za pomoc

class GRAFIKA{

public :

int ROZMIAR_OKNA(int c){

HANDLE handle = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE); // potrzebujesz uchwytu
    SMALL_RECT sr;

sr.Left = 0;
    sr.Top = 0;
    sr.Right = 49;
    sr.Bottom = 49;
    SetConsoleWindowInfo(handle,true,&sr); // ustawiasz szerokoœæ okna na 50 x 50 (w szerokoœciach i wysokoœciach znaku pojedynczego a nie w pikselach)

CONSOLE_SCREEN_BUFFER_INFO sbi; // struktura opisuj¹ca okno

GetConsoleScreenBufferInfo(handle, &sbi);
    int X = sbi.srWindow.Right - sbi.srWindow.Left + 1;
    int Y = sbi.srWindow.Bottom - sbi.srWindow.Top + 1;

switch(c){
    case 0 : return X;
    case 1 : return Y; } }

int X = ROZMIAR_OKNA(0);
    int Y = ROZMIAR_OKNA(1);

int *PLANSZA = new int[5];
    void ZERUJ_PLANSZE(){

for(int i = 0; i < 5; i++){
        PLANSZA[i] = 5;       } }

void ZAMIANA(){
    int *PLANSZA;
    PLANSZA[0] = 0;

}

void POKAZ_WYNIK(){
        int *PLANSZA;
        for(int i = 0; i < 5; i++){
        cout << PLANSZA[i];       }
    }

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 24 sierpnia 2016 przez Sebastian Fojcik Nałogowiec (43,040 p.)

Wszystkie nazwy w kodzie pisane CAPSLOCKIEM... Na miły Bóg! Miej litość nad tym nieszczęsnym programistą, bo nie wie co czyni ;-;

Linijka 31:

Linijka 33:

Linijka 46:

int *PLANSZA;