• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pomocy! Jak zostać informatykiem?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
841 wizyt
pytanie zadane 3 maja 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Bebes Początkujący (300 p.)
Witam serdecznie!

To mój pierwszy post na forum więc chcialbym przywitać się grzecznie i prosić o wyrozumialość ;)

Mam dość spory problem. A mianowicie:

Jestem w technikum na profilu Technik Urządzeń i Systemow energetyki odnawialnej...nazwa dziwna tak samo jak szkola jaką wybralem. Jestem w II klasie i juz za późno na przeniesienie.

Przejde do sedna sprawy.

Chcialbym zostać informatykiem, jak moge spełnić ten plan? Czy jest możliwość podejścia do egzaminu kwalifikacyjnego w innym technikum jeśli do niego nie uczęszczam? Jesli nie to gdzie mogę przystąpić do takiego egzaminu?

Druga sprawa to z jakich materialów się uczyć? Chodzi mi o teorie, jakieś polecane książki lub poradniki.Mając juz kilkuletnią styczność z internetem jestem wyznawcą "God bless the internet"- czyli uważam że, w internecie znajdę większość odpowiedzi na moje pytania i wykorzystuje ten cud wspólczesnego świata jak najbardziej się da.

Nie jestem kompletnie zielony w temacie komputerów, mam z tymi maszynami styczność od dziecka wiec potrafie rozwiązać proste problemy, lecz brakuje mi wiedzy teoretycznej.

 

Mam nadzieje że jasno się wyraziłem i prosze o wybaczenie wszystkich błędów stylistycznych ( pisanie o 1 w nocy nie jest moja mocną stroną ;) )

Pozdrawiam serdecznie cale środowisko i licze na odpowiedzi. :)

Bebes

4 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 3 maja 2015 przez falauthy Stary wyjadacz (11,550 p.)

Możesz być nawet teraz w klasie humanistycznej i zostać informatykiem/programistą. Trochę mnie już męczą pytania z czego się uczyć - ucz się z ksiązek i internetu. Ja wyznaję zasadę nauki z książki + kursy na YT.