• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dokładne rozróżnienie pluginu od skryptu.

Object Storage Arubacloud
+1 głos
521 wizyt
pytanie zadane 9 sierpnia 2016 w Java przez KonDZIKs Bywalec (2,770 p.)
Witam :)
Mam do was pytanie. :) Z góry przepraszam za tematykę ponieważ nie jest to forum stworzone do takich rzeczy.
Chodzi mi tutaj o grę pod tytułem "Minecraft". Chciałbym stworzyć własny plugin czy może skrypt i tutaj jest moje pytanie. Ponieważ chciałbym stworzyć nowe przedmioty, moby, moce (aktywowane za pomoca komend), spawny dla tych mobów które bym mógł ustalić sam (rozmiar), coś w rodzaju zdobywania poziomu, expa z tych mobów. Czy do takiego czegoś lepiej jest pisać plugin czy skrypty. Jestem w tym całkowicie zielony zacząłem uczyć się JAVY a chciałbym to również powiązać od razu z pisaniem elementów na dany serwer. :)
Przepraszam jeżeli wgl nie trafiłem z tematem. Mam nadzieje ,że znajdą się jacyś ludzie który tez coś dłubią w minecraft i chętnie pomogą nowicjuszowi. :)

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 9 sierpnia 2016 przez ShiroUmizake Nałogowiec (46,300 p.)
Minecraft jak większośc gier (powiedzmy), udostępnia coś swojego rodzaju API, które pozwala się komunikować z klasami do których twórca daje dostęp zewnątrz (np: interfejsy), dzięki nim można konfigurować dowolnie nasz server. Gdyby to był plugin, gracz musiałby sobie zainstalować aplet. Nie wiem, na co pozwala twórca, ale jeżeli to ma być wywołane za pomocą komennd, kierowałbym się w stronę skryptu :).
komentarz 9 sierpnia 2016 przez KonDZIKs Bywalec (2,770 p.)