.Witam!
Otóż posiadam projekt w c++ + SDL 2.x.x. Wszystko zainstalowane od dawna na moim komputerze (w sensie biblioteki). Ale na wakacje też jechać trzeba, a że laptopa na w domu nie używam to nie było tam projektu. Gdy wyjechałem pobrałem i zainstalowałem SDL2 taki jak na komputerze. Projekt otworzyłem z wcześniej przygotowanego pendrive'a, podpiąłem liby itd. Dopisałem kilka linijek a tu error, którego na kompie nie było.
Dokładnie:
||=== Build: Debug in graprzygodowa (compiler: GNU GCC Compiler) ===|
1. D:\C++\CodeBlocks\MinGW\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.9.2\..\..\..\libmingw32.a(main.o):main.c (.text.startup+0xa7)||undefined reference to `WinMain@16|
||error: ld returned 1 exit status|
||=== Build failed: 2 error(s), 5 warning(s) (0 minute(s), 2 second(s)) ===|
Ostrzeżenia pominąłem. Jak naprawić błędy? Dodam, iż pliki mają odpowiednie prawa, istnieje funkacja int main().
Jeżeli coś potrzebne to mogę dopisać. Proszę o pomoc, gdyż nie wiem co jest przyczyną. Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam gorąco
PS Mógłby ktoś sprawdzić to u siebie z podpiętym SDL2.x.x. Bardzoooooo dziękuje za pomoc.
KOD:
main.cpp https://wklej.to/cD3wF
fps.cpp : https://wklej.to/x2u4Y