Witam, stoi przed mną dylemat, osobiście uważam, że dostatecznie mocno opanowałem cpp, bibliotekę stl i sfml i po dłuższym czasie siedzenia w tym i odczuwaniu, że robię coraz częściej podobne schematy mimo, że zakładam różnorodne projekty, postanowiłem, że pójdę o krok dalej, jednak wziął mnie niesamowity dylemat co będzie tym krokiem. Otóż na myśl mi przyszło parę rzeczy i parę wątpliwości.
UE - jednak tutaj mam obawy co do tego, że jest w nim opcja tego kodowania graficznego. Jest opcja pisania w cpp jednak nie ma na youtubie dosyć aktualnego (bądź po prostu nie znalazłem) poradnika. Jest tylko do tej opcji graficznej, a obawiam się, że na żywca nie połapie się w trójwymiarówce mimo, iż znam język(pisząc ręcznie). I tutaj moja główna obawa- czy "pisanie" takich gier (rzecz jasna metodą graficzną) nie będzie marnotractwem umiejętności?
Qt - na początku byłem pozytywnie nastawiony na ten pomysł jednak naszły mnie mieszane uczucia gdy coś tam w tym zmajstrowałem dlatego się nieco zniechęciłem.
Zmiana języka?
Czy wy macie jakieś alternatywy/ew. sugestie co do w.w. "pozycji"? Byłbym bardzo wdzięczny bo borykam się z tym problemem już drugi dzień.