Witam,
tworzę gre w której będę miał muzykę. Problem w tym, że muzyka waży 9MB (.ogg) a to trochę dużo jak na małą gierkę i wrzucając tą muzykę do instalatora trochę będzie to warzyć a wolałbym, aby instalator był mały a gra sobie pobierze resztę w trakcie. A więc wziąłem się do roboty, a że zaczynam dopiero przygodę z SFML to robiłem mniej więcej według przykładów znalezionych w internecie.
Wyszło coś takiego:
#include <SFML/Network.hpp>
#include <iostream>
using namespace sf;
using namespace std;
string login = ""; //to jest podane, ale tutaj usunąłem
string haslo = "";//to jest podane, ale tutaj usunąłem
string adres = "";//to jest podane, ale tutaj usunąłem
int main()
{
//utworzenie polaczenia FTP
Ftp ftp;
Ftp::Response odp = ftp.connect(adres.c_str(),21,sf::seconds(10));
if(odp.isOk())
cout<<"Polaczono!"<<endl;
//logowanie
odp = ftp.login(login,haslo);
if(odp.isOk())
cout<<"Zalogowano pomyslnie!"<<endl;
else
{
cout<<"Zly login lub haslo"<<endl;
cin.get();
return 1;
}
cout<<"Pobieranie..."<<endl;
odp = ftp.download("VexentoGlow.ogg","",sf::Ftp::Binary);
if(!odp.isOk())
cout<<"BLAD"<<endl;
else
cout<<"Pobrano!"<<endl;
getchar();
ftp.disconnect();
return 0;
}
(Ten przykład jest od Szymon Siarkiewicz)
I wszystko działało dopóki nie przełączyłem w tryb release.
W release program się wywala przy
ftp.download("VexentoGlow.ogg","",sf::Ftp::Binary);
Ktoś miał podobny problem? Wie jak temu zaradzić?
Pozdrawiam.
PS: Nie będę kompresować muzyki bo brzmi gorzej niż zmywarka