• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

DevVideo czyli agregujemy filmy programistyczne!

VPS Starter Arubacloud
+25 głosów
1,707 wizyt
pytanie zadane 23 lipca 2016 w Nasze projekty przez RadomskiCoder Gaduła (3,980 p.)

Witajcie!

Jako programista uwielbiam oglądać filmy na tematy programistyczne. Postanowiłem też pomóc innym i wszystkie ciekawe kursy, wykłady i rozmowy na temat programowania wyszukiwać i umieszczać na blogu http://www.devvideo.pl.

Blog nie powstał totalnie bez wiedzy i opinii innych. Przed uruchomieniem rozmawiałem z kilkoma blogerami z polskiej sceny developerskiej oraz z moimi pracodawcami i każdy żywo reagował na tego typu medium w sieci. Sam posiadam też ponad dwuletnie doświadczenie (dwa lata w branży a codziennie się uczę i jestem na początku tej programistycznej drogi :) ) w programowaniu w takich językach jak C#, Java, C++ czy T-sql z którymi na co dzień stykam się w pracy jako programista bazodanowy wcześniej a teraz programista .Net.

Zachęcam do komentowania i zerkania na bloga:)

komentarz 27 lipca 2016 przez HaKIM Szeryf (87,590 p.)
edycja 27 lipca 2016 przez HaKIM
Tak btw. menu nie jest wygodne. Spróbuj dać dla <a> display: inline-block; bo nie chce się człowiekowi trafiać prosto w napis.

Miłej nocy.
komentarz 31 lipca 2016 przez RadomskiCoder Gaduła (3,980 p.)
bardzo ciekawa sugestia - wprowadzone
komentarz 15 sierpnia 2016 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)

https://cdn.pbrd.co/images/8SZOel6vm.png

Wtedy było lepiej co kafelki były poziome.

komentarz 15 sierpnia 2016 przez HaKIM Szeryf (87,590 p.)
To ustaw niższy width.

Poza tym tak jest lepiej, tylko nie zostały te poziomie dopracowane.
komentarz 15 sierpnia 2016 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)

To ustaw niższy width.

Heh? Co mam zrobić? To nie moja strona. Po drugie, tylko ona się u mnie rozwala więc jest coś nie halo...