SIemka mam 2 problemy w Unity:
1. chce aby jeden obj przemieszczal sie do drugiego z STAŁĄ PREDKOSCIA mam taki kod:
target = player.transform.position - gameObject.transform.position;
gameObject.transform.Translate(target * Time.deltaTime );
target to zmienna typu Vector3 i jest rowenaa pozycji celu. No i teraz wiem że target jest roznica pozycji playera i objektu wiec one sie beda zmniejszac wiec i predkosc sie zmniejsza. I wlasnie jak mam zapisac ta funkcje tak aby to bylo ze stala predkoscia? aby ten vector (jego zmiana) nie miala wplywu na predkosc? nie moge do tego dojsc nawet z dokumentacja --> https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Transform.Translate.html
2.mam duzo kłopotu z void OnCollisionEnter(Collision col) a konkretnie daje ta funkcje i jej ciało sie nie wykonuje a ja nie wiem juz co jest nie tak. Oba maja collidery nie wiem ktoremu mam dac is trigger ale probowalem juz wszsystkei opcje i mam taka dziwna rzecz czasem ze on nie wykrywa ale jak ja porusze obktem to nagle zaczyna wygrywac. tak jakby zaczynal dopiero przy ruchu