• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Studia podyplomowe kierunek studiów

Object Storage Arubacloud
0 głosów
344 wizyt
pytanie zadane 12 lipca 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez privlaka Nowicjusz (140 p.)
Mam pytanie do kolegów informatyków . Jestem inżynierem mechanikiem. Od zawsze lubiłem programować. Chcę się zapisać na studia podyplomowe i mam dwa kierunki do wyboru.

1)Java Web Developer

2)Inżynier oprogramowania

Mam 40lat więc zawodowo jestem silnie już zakorzeniony w mechanice. W praktyce zawodowej często programuje i kierunek nr 2 były wydaje mi się łatwy dla mnie do skończenia. Co do pierwszego kierunku to o technikach internetowych nie mam żadnego pojęcia ale lubię się uczyć i z przyswojeniem tej wiedzy raczej problemu nie będzie(chyba?).

Po skończeniu studiów chciałbym pozyskiwać zlecenia do pracy w domu/biurze celem wiekszego mojego dobrobytu i mam nadzieje dobrej zabawy.

Pyt.1. Po którym kierunku łatwiej mi będzie takie zlecenia pozyskać. Mam wrażenie że po kier. "Java Web Developer" pracy na konkretne krótkie zlecenia będzie więcej.  A po kierunku  "Inżynier oprogramowania" raczej muszę szukać pracy na etacie czego raczej chcę uniknąć. Czy warto jest zapłacić więcej za 1 kierunek i nauczyć się tych technik internetowych czy to tylko strata czasu i pieniędzy.

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 12 lipca 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)
I tak będziesz musiał iść na etat przynajmniej na 2-3 lata bo chyba nie sądzisz, że sam się nauczysz programowac zgodnie z zasadami?
komentarz 12 lipca 2016 przez privlaka Nowicjusz (140 p.)
Mądra rada dzieki. Prace na etacie juz mam i raczej nie chce jej zmieniac mam za to duzy luz nie musze przychodzic codziennie myslalem na pol etacie tu i tu a potem na zlecenia sam nie wiem no trudno papierek sie przyda a praca na etacie moze nie trwac wiecznie
0 głosów