• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Porady na temat stworzenia uniwersalnej i łatwo edytowalnej strony graficznej

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
121 wizyt
pytanie zadane 10 lipca 2016 w Nasze projekty przez Majael Nowicjusz (120 p.)
Witam wszystkich, jestem tu nowy
W ogóle jestem nowy w jakimkolwiek zagadnieniu informatycznym, a zwłaszcza w programowaniu.

Zacznę od pomysłu :
Chcę stworzyć (jeszcze nie wiem co - aplikację/stronę/program) w której będą kategorie a w tych kategoriach różne hmm strony - powiedzmy, że taka wikipedia - wchodzisz w menu, rozwijasz, wybierasz np. biologia, np. ssaki i Cię przenosi na stronę o nich. To nie jest trudne.
Chciałbym, żeby użytkownicy mogli mieć ogromną swobodę w edycji wyglądu strony. I chciałbym, żeby było to jak najprostsze. Bez stosowania żadnych akapitów, bez jakichkolwiek ograniczeń jakie spotykam w edytorach tekstowych - np. w wordpressie, w MS Word, czy na różnych stronach internetowych.
Wyobrażam sobie to tak, że wchodzę w katalogu na stronę o rasie psa - Jamnik - żeby ją stworzyć od zera. Mam czystą białą kartę. I sobie zaznaczam w dowolnym miejscu, by powstało pole tekstowe, mogę je przenosić, rozciągać, zmieniać jego kształt, żeby np. otaczało obrazek, który wstawię na środku. U góry sobie robię unikalne menu z linkami, jakimi chcę itp. Chodzi mi o to, żeby praca opierała się na samych oknach, które mogę tworzyć wszędzie, w dowolnym rozmiarze, kształcie, kolorze, a nawet robić okno w jakimś oknie. I w takim oknie można umieścić tekst, plik dźwiękowy, plik video itp. I to już jest trudne. O to właśnie chodzi, żeby można było dodawać tekst / pliki w dowolnym miejscu na stronie, a nie być ograniczonym przez jakiś np. szablon.

I teraz prośba o porady :