• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Początki z programowaniem gier.

Object Storage Arubacloud
+3 głosów
895 wizyt
pytanie zadane 10 lipca 2016 w Inne języki przez Hubsonek Nowicjusz (150 p.)

Witajcie. Jestem początkującym programistą. Umiem trochę HTML i c++. Podkreślam trochę. Mam pewien problem zawsze chciałem programować gry. Zaczynam się w tym spełniać tylko ma problem. Co na start. I czy ktoś poleci jakieś książki czy poradniki w internecie na start. Tak jak wspomniałem głównie chodzi mi o tworzenie gier.

7 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 10 lipca 2016 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Polecam rozwinąć swoją wiedzę dot. C++ idealna książka według mnie http://helion.pl/ksiazki/jezyk-c-szkola-programowania-wydanie-vi-stephen-prata,cppri6.htm mi wielce pomogła w większości spraw, następnie oferuje pouczyć się C# ( co będzie łatwością bo jest podobny ) i przerzucić się na unity, myślisz "czemu C++ skoro potem C#" po to że w większości gry są programowane w C++, i w unity też jest możliwość programowania w c++ ale  za odpłatną wersję, więc jeżeli chcesz robić to na poważnie myślę C++ nie zaszkodzi
komentarz 10 lipca 2016 przez DL TD Nałogowiec (36,710 p.)