• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Co sądzisz o piractwie w sieci? [ankieta]

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
+2 głosów
1,444 wizyt
pytanie zadane 28 kwietnia 2015 w Offtop przez Robert Saternus Stary wyjadacz (12,180 p.)
Z tego co wiem takiego tematu nie było, a jestem ciekawy jak brać programistów podchodzi do nielegalnego ściągania zasobów z internetu:

Czy ściąganie muzyki, filmów, płatnych programów z neta jest kradzieżą?
Możliwe odpowiedzi:
TAK (43 głosów, 69%)
NIE (19 głosów, 31%)

15 odpowiedzi

+12 głosów
odpowiedź 28 kwietnia 2015 przez Kuba Stary wyjadacz (12,460 p.)
Cykl życia programisty (lub innego komercyjnego twórcy):

1) Och, mogę to pobrać i nie zapłacić, świetnie!

2) Cholera, pobierają i nie płacą, złodzieje!
+4 głosów
odpowiedź 28 kwietnia 2015 przez efiku Szeryf (75,160 p.)
Gdyby naszym cudownym kraju więcej się zarabiało, a twórcy programów stosowali sensowną politykę cen, to moim zdaniem, nastapiłby spadek piractwa;-)

Bo naprawdę, ludzie chcą kupować, ilu z Was nie chciałoby mieć dużej szafeczki z grami, półeczki z programami tkaimi jak ps, ai  vegas itd ... :)

hehe :D
+3 głosów
odpowiedź 28 kwietnia 2015 przez HaKIM Szeryf (87,590 p.)

Możecie się ze mną nie zgodzić, ale...

Dla ciekawych, dałłem tak. :)

komentarz 28 kwietnia 2015 przez HaKIM Szeryf (87,590 p.)
Ale to jest bardzo trafne porównanie. :)
Oj wątpie. : )

Kto wchodziłby na forum informatyczne aby pospamić głupimi memami?
komentarz 29 kwietnia 2015 przez CrookedKnee Gaduła (3,150 p.)
Zgadzam się z Sebastianem, tak czy owak to chyba jedyny mem, jaki na forum widziałem, a na dodatek trafne porównanie :).
+2 głosów
odpowiedź 28 kwietnia 2015 przez ArturB Mądrala (6,060 p.)