• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Problemy z wifi

Cloud VPS
+1 głos
283 wizyt
pytanie zadane 20 czerwca 2016 w Sieci komputerowe, internet przez StolaR Początkujący (250 p.)
Ostatnimi czasy internet mi się rozłącza się tak z 3,4 razy dziennie do momentu ponownego włączenie routera. Od 2 dni częstotliwość rozłączania zwiększyła się. Pytanie brzmi czy router już do bani i trza wymienić czy da się jakoś temu zaradzić ? Dodam że połączenie przez kabel jest bez zarzutu.

5 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 20 czerwca 2016 przez Dorion300 Szeryf (90,250 p.)
Najpierw trzeba znaleźć przyczynę tego problemu.
Jaką masz siłę sieci bezprzewodowej na komputerze?
Znakomitą? słabą?
W jakim sensie się rozłączał, było złachać dźwięki wyjmowania urządzenia przenośnego?
Czy po prostu traciło połączenie między komputerem a routerem?
Czy mógłbyś podać screen z "Podgląd zdarzeń" zaraz po tym jak cię rozłączyło z internetem?
Głównie kategoria "System".
0 głosów
odpowiedź 20 czerwca 2016 przez CzikaCarry Szeryf (75,340 p.)
Rozłącza w sensie urządzenie zrywa połączenie wi-fi, czy router przestaje routować? Jesli to pierwsze: Wina urządzenia. Zainstaluj nowe sterowniki przeskanuj w poszukiwaniu wirusów. Jeśli to drugie zresetuj router do ustawień fabrycznych i sprawdź czy pomoże. Jeśli nie - odpisz :)
komentarz 21 czerwca 2016 przez Munvik Dyskutant (9,350 p.)
Możesz mi napisać jak zresetować router do ustawień fabrycznych ? Chciałbym wiedzieć na przyszłość.
1
komentarz 21 czerwca 2016 przez CzikaCarry Szeryf (75,340 p.)
Zależy od modelu. W niektórych jest taka dziurka w którą wkłada się igłę, a w innych robi się to w konfiguracji routera. Jeszcze inne resetuje się pięcioklikiem. W instrukcji routera na pewno będzie.
0 głosów
odpowiedź 20 czerwca 2016 przez Jaroslaw Roj Obywatel (1,990 p.)
może masz załączone zarządzanie energią dla tego urządzenia
0 głosów
odpowiedź 23 czerwca 2016 przez marko Nałogowiec (29,150 p.)
Cześć.Do zdiagnozowania problemu potrzebny jest kumpel lub kumpela z laptopem.Kupujesz jakieś napoje,podłączacie się przez Twoje WiFi (router) i śmigacie.Na zasadzie komu pierwszemu zerwie połączenie(leci po napoje).Jeśli Tobie tak,a innym nie tzn.problem zdiagnozowany.Nie router tylko Twój komp lub system na nim.W innym przypadku wiesz gdzie szukać(router) :)

A może jakiś cwaniaczek bawi się "Kalim" i robi testy penetracyjne,robiąc Ci na złość ;)Hmm,teoria spiskowa?

Jeśli potrzebujesz pomocy,wskazanym jest też napisać jaki router(model,firma).Po prostu,trochę więcej informacji.

Pozdrawiam :)
0 głosów
odpowiedź 23 czerwca 2016 przez p0m0 Obywatel (1,190 p.)
U mnie na komputerze z Windowsem występował taki problem, gdyż miał on domyślnie zainstalowane oprogramowanie producenta i od Microsoftu, które miały ze sobą konflikt. Po odinstalowaniu oprogramowania producenta wszystko zaczęło działać normalnie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 179 wizyt
pytanie zadane 17 grudnia 2016 w Systemy operacyjne, programy przez niezalogowany
0 głosów
0 odpowiedzi 115 wizyt
pytanie zadane 6 marca w Sieci komputerowe, internet przez danio9918 Początkujący (470 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 235 wizyt

93,457 zapytań

142,453 odpowiedzi

322,722 komentarzy

62,837 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...