Cześć. Mam 2 klasy. Jedna z nich to klasa abstrakcyjna a druga konkretna.
To abstrakcyjna:
class klasa_abstrakcyjna
{
public:
virtual void draw(sf::RenderWindow &window) = 0;
virtual void actual() = 0;
};
A to konkretna:
class klasa_konkretna :public klasa_abstrakcyjna
{
sf::Texture texture; //tekstura jest wczytywana w konstruktorze i ustawiana na sprite'a
sf::Sprite sprite;
public:
klasa_konkretna();
~klasa_konkretna();
void draw(sf::RenderWindow &window);
void actual();
};
I mam kod;
klasa_konkretna level();
klasa_abstrakcyjna *current_level;
current_level = &level;
current_level ->draw(window); //przekazuje tu główne okno (sf::RenderWindow)
Problem polega na tym, że gdy chcę narysować coś w tej metodzie to crashuje mi apke (zawiesza się)
Ciało metody, która nie pracuje poprawnie \/
void klasa_konkretna::draw(sf::RenderWindow &window)
{
window.draw(sprite);
}
Ale gdy w tej samej metodzie dam inną instrukcję np. std::cout ... To działa normalnie.