• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaka książka najlepsza do nauki Unreal Engine 4?

Object Storage Arubacloud
–1 głos
2,280 wizyt
pytanie zadane 19 czerwca 2016 w C i C++ przez NTXFN Gaduła (3,430 p.)

Znam już prawie cały C++. Chciałbym się nauczyć Unreal Engine. Nie wiem od czego zacząć:

  • uczyć się z poradników a zaawansowaną wiedzę zdobyć z jakiejś książki
  • podstaw nauczyć się z książki a reszty z internetu 

Która opcja lepsza? A może najpierw podstawy z książki, potem dokumentacja i na końcu znowu jakaś książka? Są o tym książki po polsku (nie udało mi się żadnej znaleźć)? Jeśli nie to może dam sobie rady z książką po angielsku (kiedyś muszę zacząć je czytać!). 

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 20 czerwca 2016 przez event15 Szeryf (93,790 p.)

Znam już prawie cały C++

Śmiechłem laugh

O silniku do gry możesz się najwięcej dowiedzieć korzystając z niego.

Każda, bez wyjątku, książka jest nieaktualna w momencie trafienia na półki sklepowe. Silniki do gier są bardzo dynamiczne - przykładem Unity3d. Powstała książka o 3.5 a w Internecie był JESZCZE dostępny do pobrania w wersji 4 a już był hype na wersję 5. Przeskok między wersjami sprawił, że książkę można wyrzucić.

Także - własna praca + ewentualnie youtube. No i dokumentacja producenta, jeśli takową udostępnia ;) 

komentarz 20 czerwca 2016 przez NTXFN Gaduła (3,430 p.)
Ale podstawy mogą być z książki. Niektóre dotyczą UE4.

PS: O co Ci chodzi z tym "śmiechnięciem"? Powiedziałem coś nie tak?
komentarz 20 czerwca 2016 przez event15 Szeryf (93,790 p.)
Groteskowo brzmi, gdy ktoś mówi iż "poznał cały język".
komentarz 20 czerwca 2016 przez NTXFN Gaduła (3,430 p.)
No dobrze, może źle się wyraziłem. Przeczytałem prawie całą książkę na ten temat. Chodziło mi o składnię C++, nie o biblioteki, a to chyba całkiem możliwe.
0 głosów
odpowiedź 21 listopada 2018 przez Maciej Złotorowicz Gaduła (4,230 p.)
  • podstaw nauczyć się z książki a reszty z internetu 

Tylko to w chodzi w grę, jak przedmówca napisał Silniki rozwijają sie zbyt szybko by można było to uchwycić na papierze. Mogą ci one pomóc jedynie zrozumieć podstawy i ogólne zasady którymi rządzi się silnik całą resztę czerpiesz właśnie z internetu, Nie polecę ci żadnej książki bo w Unreal nie pracuje ale gdybyś pytał się o Unity mógłbym coś znaleść.   

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 1,527 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 11,359 wizyt
pytanie zadane 12 marca 2017 w C i C++ przez Luryxyt Użytkownik (870 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 1,293 wizyt
pytanie zadane 11 września 2016 w C i C++ przez MrRozgunek Użytkownik (810 p.)

92,551 zapytań

141,393 odpowiedzi

319,523 komentarzy

61,936 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...