• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed [Gra] Way - proszę o ocenę

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
227 wizyt
pytanie zadane 15 czerwca 2016 w Nasze projekty przez huncwot Obywatel (1,110 p.)
zamknięte 12 kwietnia 2017 przez huncwot

Hej!

Jestem uczniem liceum i pasjonatem gier, ale także ich twórcą. Właśnie zakończyłem prace nad jedną z moich pierwszych gier (jest to platformówka, która łączy elementy logiczne i zręcznościowe) i chciałbym dowiedzieć się co jest w niej ciekawego, a co powinienem poprawić lub czego wystrzegać się w przyszłości.

Tutaj znajduje się link do tej gry:

https://goo.gl/oEHZQX

A tutaj strona internetowa, gdzie udostępniam wszystkie informacje o moich grach jak i same gry (na razie dostępne są 2 tytuły, ale w te wakacje pojawią się następne dwa):

http://huncwot.pl

Huncwot

P.S. 

Przepraszam za wszystkie błędy niewychwycone przez korektę.

komentarz zamknięcia: Nieaktualne

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 15 czerwca 2016 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Graj jest całkiem fajna. Trochę grafika prowizoryczna, ale ujdzie :). Nie myślałeś nad jakimś tłem? Ze swojej strony powiem tylko że w bodajże 4 poziomie robi się niesprawiedliwa. Te spadające kolce są denerwujące, bo za pierwszym razem nie ma ich w sumie jak uniknąć, i tak kilka razy trzeba zginąć żeby się tego nauczyć na pamięć. Śmieszne jest to że moja pierwsza gra wyglądała prawie identycznie, była jedynie w nieco większej skali. Uhhh, do dzisiaj pamiętam, 3 miechy codziennej i zażartej walki z OpenGl. Gratuluje uporu i cierpliwości. Jakieś plany na kolejny projekt już masz?
komentarz 15 czerwca 2016 przez huncwot Obywatel (1,110 p.)

Grafika jest bardzo prowizoryczna, bo niestety mój talent graficzny jest bardzo ograniczony, a nie miałem nikogo kto mógłby mi z nią pomóc.