• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Screenshot PictureBoxa

0 głosów
212 wizyt
pytanie zadane 11 czerwca 2016 w C i C++ przez Daniel Tkaczyk Początkujący (280 p.)

Robię projekt na zajecia z programowania obiektowego w C++ w Visual Studio, Windows Forms.

Udało mi się już zrobić zrzut całego ekranu i działa bdb ale muszę mieć jeszcze screen tylko pictureBoxa i nie potrafię przerobić tego kodu tak aby działał prawidłowo... Mógłbym prosić kogoś o pomoc?
pictureBox[ Location (179,176), Size(543,367) ]

        Rectangle^ bounds;
		System::Drawing::Bitmap^ screenshot;
		Graphics^ graph;
		bounds = Screen::PrimaryScreen->Bounds;
		screenshot = gcnew System::Drawing::Bitmap(bounds->Width, bounds->Height, System::Drawing::Imaging::PixelFormat::Format32bppArgb);
		graph = Graphics::FromImage(screenshot);
		graph->CopyFromScreen(bounds->X, bounds->Y, 0, 0, bounds->Size, CopyPixelOperation::SourceCopy);

Z góry dziękuję o pomoc i proszę o wyrozumiałość dopiero zaczynam.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 11 czerwca 2016 przez MetRiko Nałogowiec (37,110 p.)
Nie wiem czy to ci pomoże, ale możesz spróbować na czas robienia screena wyłączyć widoczność wszystkich elementów których nie chcesz mieć na screenie. Coś w stylu:
if(Zrób_screena)
{
   Wyłącz_widoczność_niepotrzebnych_elementów();
   Zrób_screena();
   Włącz_widoczność_z_powrotem();
}
komentarz 11 czerwca 2016 przez Daniel Tkaczyk Początkujący (280 p.)
to nie jest niestety dobra metoda :/

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 371 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 588 wizyt
pytanie zadane 19 marca 2017 w C# przez Unidentified Początkujący (260 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 684 wizyt

93,605 zapytań

142,529 odpowiedzi

322,999 komentarzy

63,094 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...