• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unity3d Pozyskiwanie wartości dla obrotu w animatorze

0 głosów
71 wizyt
pytanie zadane 7 czerwca 2016 w C# przez ByeCry Nowicjusz (180 p.)
Witam!
Jestem w trakcie pisania AI przeciwnika w grze RPG i natrafiłem na pewien problem. Mianowicie przeciwnik jest animowany za pomocą Mecanim, a za jego poruszanie odpowiada NavMeshAgent. Systemy AI działają mi pięknie, jednak kiedy mnie goni posiada tylko animację dla biegu prosto. Dodanie animacji skręcania to nie problem, tylko jak mam wyliczyć wartość liczby (typu float), która będzie mu mówiła czy ma skręcać w lewo (ujemne), czy w prawo (dodatnie), tak by animacja pościgu za mną była realistyczna. Próbowałem używać kątów, radianów, instrukcji spod typu Quaternion i nic nie daje zamierzonych efektów. Z góry dziękuję za pomoc.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 49 wizyt
pytanie zadane 25 marca 2021 w OpenGL, Unity przez Macion Nowicjusz (180 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 32 wizyt
pytanie zadane 11 lutego 2020 w OpenGL, Unity przez Alan Kruszyński Obywatel (1,410 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 142 wizyt
pytanie zadane 3 czerwca 2019 w C# przez rubesom Obywatel (1,690 p.)

86,526 zapytań

135,279 odpowiedzi

300,596 komentarzy

57,276 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...